|
|
#281 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg så en langhåret nerdetype på t-banen lese Pratchetts Guards! Guards!, og fikk et akutt behov for en dose Vimes.
|
|
#282 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har nettopp lest Kineseren av Henning Mankell. De aller fleste jeg har pratet med har ikke likt denne boka, men jeg gjorde.
|
|
#284 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg ble ferdig med den nyeste til Lindell her om dagen, ikke så veldig imponert. Begynner å bli rimelig like disse bøkene hennes.
|
|
#285 |
|
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Ferdig med Soul Music, begynner på Making Money, eller hva nå enn den Pratchett-boka heter. Og leser fortsatt Quart, men det går rykkvis, den fungerer veldig godt å lese i litt av og på. |
|
|
|
|
#286 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg leser fremdeles Tilbake til Riverton, og tror jeg blir ferdig en gang, selv om jeg fremdeles ikke er så veldig engasjert. I tillegg leser jeg Rosehagen-serien, og er midt i de siste dramatiske hendelsene fra Kragerøs skjærgård. Begge bøkene har måttet vike plass for Liza Marklunds siste bok, En plass i solen, som jeg fikk av mannen i går. Koser meg med boken. |
|
|
|
|
#287 |
|
flisespikker
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?
Har du lest Going Postal? For den bør egentlig leses før Making Money. Samme hovedperson.
|
|
#288 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg leser den 3. boka til Camilla Läckberg, men akkurat nå står det helt stilt hva den heter.
Sist redigert av kiki : 28-10-08 kl 11:48. |
|
|
|
|
#289 |
|
|
Hm, nei, jeg bare snublet over "Making Money" på Narvesen Bookstore på Oslo S en gang jeg trengte veksel til doen. |
|
|
|
|
#290 |
|
flisespikker
|
Kom innom hvis du vil låne. Vi har the works.
|
|
#292 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Argh, jeg skulle bestille Making Money og kom i skade for å bestille Wintersmith, som jeg allerede har. Leste den så klart da den kom, men jeg skulle jo mye gjerne heller hatt Making Money, som jeg ikke har lest...
|
|
|
#293 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er fin!! |
|
|
|
|
#295 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Tivolireise.
|
|
#296 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har begynt på Harald Rosenløw Eegs Løp hare løp, som jeg ønsket meg (og fikk) til bursdagen min. Det ligger an til god 80-tallsmimring her.
|
|
|
#298 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har fått hentemelding fra biblioteket på "Rød fare" av Elizabeth George, så i morgen på denne tiden sitter jeg og kjærtegner den ømt og åpner den forsiktig opp. Kremt.
|
|
|
#299 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har begynt på 'Ligge i grønne enger'.
|
|
#300 |
|
Kald på føttene
|
Jeg lånte den på biblioteket i dag, tenker jeg begynner på den på bussen i morra.
![]() |
| Emneord |
| bøker |
|
|