|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg synes den er litt morsom.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg "reagerer" ikke så veldig, men synes også det er ganske tacky/vulgær humor. Jeg tror ikke mannen ville likt den heller, så jeg ville ikke gitt ham den i gave. (Det ville ikke falt meg inn at den skulle kunne tas ille opp av ufrivillig barnløse, må jeg innrømme.)
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Det finnes et utall av t-skjorter med alle mulige påskrifter - kan ikke si at jeg reagerer mer på denne enn andre?
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nå er det mulig jeg virker utrolig snerpete her, men here it goes: Jeg hadde aldri i verden vist meg med min mann i en slik skjorte. Den er brautete, og jeg irriterer meg stadig over folk som på død og liv skal skryte av egen fertilitet. De fleste menn har duganes sædceller, og det er ikke egentlig en bragd. Ikke noe å skryte av, liksom. Men det er kleint overfor alle slitere. Det er macho på en lite sjarmerende måte. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg reagerer ikke på det "skrytete" aspektet, bare på at det er plumpt, egentlig. Det går sikkert an å finne en t-skjorte som skryter av bærerens fertilitet på en måte jeg synes er hylende morsom - men dette er ikke den.
|
|
|
#9 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Kul t skjorte - uten skriften.. Ja det er min mening om den.
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?My boys can swim? Ja, og så da? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Den er vel ganske harry, men føyer seg vel bare inn i rekken av liknende t-shirts, og er vel beregnet på et spesielt marked. Sist redigert av Pusurkine : 27-10-08 kl 14:34. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Fin å ha den dagen alle sønnene har tatt svømmeknappen, kanskje. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Denne beviser det samme.. bare mye kulere
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg ville aldri i livet funnet på å kjøpe den. Mannen min og jeg har riktignok lykkes veldig raskt med å få barn begge gangene vi har forsøkt, men vi har veldig nære slektninger som har brukt veldig, veldig lang tid og det ville vært ganske så nedlatende overfor dem.
|
|
|
|
#15 |
|
-
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Hvis noen jeg kjente faktisk hadde hatt på seg en slik ville jeg avskrevet dem som mindre oppegående. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Samme her...
|
|
|
|
#17 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Interessant å lese andres reaksjoner. Jeg tenkte heller ikke på dette med barnløshet.
|
|
|
#18 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Hvordan jeg reagerer når jeg ser den t-skjorta? (Kilde: youtube.com) )
|
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Nei, jeg mener at folk har friske sædceller kommer vel neppe som noen overraskelse for noen, det er vel mye mer sårende at folk bare prater om barna sine, eller forteller hvor deilig det er å ha barn, at barn gir livet mening osv, for noen som er ufrivillig barnløse |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Synes den er superharry!! Er det noe å skryte av egentlig? Det er jo ikke akkurat en bragd er det vel? Like dumt som venninnen min som skryter av å ha blitt gravid 2 ganger på 1. forsøk. Da tenker jeg bare "skal du ha kred for det mener du?" :surpomp:
|
![]() |
|
|