Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 14:10   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

....

Sist redigert av Guava : 10-10-10 kl 00:02.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:13   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Jeg synes den er litt tacky.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:13   #3
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes den er litt morsom.

Kunne godt ha gitt den i gave til min mann, fordi våre barn ble unnfanget omtrent i det øyeblikket jeg kastet p-pillene.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:14   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ærlig talt det blir å peke nese til ufrivillig barnløse. Synes den er ufin og utrolig teit.

Gammel 27-10-08, 14:14   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg "reagerer" ikke så veldig, men synes også det er ganske tacky/vulgær humor. Jeg tror ikke mannen ville likt den heller, så jeg ville ikke gitt ham den i gave. (Det ville ikke falt meg inn at den skulle kunne tas ille opp av ufrivillig barnløse, må jeg innrømme.)

Gammel 27-10-08, 14:14   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes et utall av t-skjorter med alle mulige påskrifter - kan ikke si at jeg reagerer mer på denne enn andre?

Personlig synes jeg jenter på 14 med "Fuck me" på er tusen reiser verre...

Gammel 27-10-08, 14:17   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det mulig jeg virker utrolig snerpete her, men here it goes: Jeg hadde aldri i verden vist meg med min mann i en slik skjorte. Den er brautete, og jeg irriterer meg stadig over folk som på død og liv skal skryte av egen fertilitet. De fleste menn har duganes sædceller, og det er ikke egentlig en bragd. Ikke noe å skryte av, liksom. Men det er kleint overfor alle slitere. Det er macho på en lite sjarmerende måte.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:18   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reagerer ikke på det "skrytete" aspektet, bare på at det er plumpt, egentlig. Det går sikkert an å finne en t-skjorte som skryter av bærerens fertilitet på en måte jeg synes er hylende morsom - men dette er ikke den.

Gammel 27-10-08, 14:20   #9
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kul t skjorte - uten skriften.. Ja det er min mening om den.

Gammel 27-10-08, 14:20   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

My boys can swim? Ja, og så da? (Tenker jeg.)
Hos oss kryr det av unger (vi har 3), så jeg tror ikke mannen hadde følt behov for å fronte til hele verden at han har (hadde...) sædceller som svømte i form av å ha det på T-skjorten.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:21   #11
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Den er vel ganske harry, men føyer seg vel bare inn i rekken av liknende t-shirts, og er vel beregnet på et spesielt marked.

Kan ikke forstå at noen blir veldig støtt av den iallefall.

Kunne gjerne hatt en t-shirt med "To Bad for Human Race" som svar på den liksom

Sist redigert av Pusurkine : 27-10-08 kl 14:34.
Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:23   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin å ha den dagen alle sønnene har tatt svømmeknappen, kanskje.

Jeg syns ikke heller den var støtende, men ville aldri kjøpt den eller syntes det var kult om mannen min gikk med den. Harry/vulgært, som mange andre t-skjortetekster, men hvis man blir støtt av den syns jeg det er å være i overkant hårsår.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:23   #13
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Denne beviser det samme.. bare mye kulere
oj ble litt liten. Men det er en barnevogn på brystet.

Gammel 27-10-08, 14:23   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville aldri i livet funnet på å kjøpe den. Mannen min og jeg har riktignok lykkes veldig raskt med å få barn begge gangene vi har forsøkt, men vi har veldig nære slektninger som har brukt veldig, veldig lang tid og det ville vært ganske så nedlatende overfor dem.

Gammel 27-10-08, 14:24   #15
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis noen jeg kjente faktisk hadde hatt på seg en slik ville jeg avskrevet dem som mindre oppegående.

Ben "find someone else to play with" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:24   #16
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg reagerer ikke på det "skrytete" aspektet, bare på at det er plumpt, egentlig. Det går sikkert an å finne en t-skjorte som skryter av bærerens fertilitet på en måte jeg synes er hylende morsom - men dette er ikke den.

Samme her...

Gammel 27-10-08, 14:25   #17
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Interessant å lese andres reaksjoner. Jeg tenkte heller ikke på dette med barnløshet.
Jeg fikk en gang en T skjorte av mannen som det står "Grumpy but gorgeous" på, og det syntes jeg var morsomt. Men jeg ville nok ikke tatt på meg den utenfor husets fire vegger, akkurat som han nok heller ikke ville tatt på seg en "tullete" t-skjorte når vi "skal" noe. Alt til sin tid.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:26   #18
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan jeg reagerer når jeg ser den t-skjorta?
Jeg tenker på George Costanza.

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:26   #19
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Kan du ikke?

Nei, jeg mener at folk har friske sædceller kommer vel neppe som noen overraskelse for noen, det er vel mye mer sårende at folk bare prater om barna sine, eller forteller hvor deilig det er å ha barn, at barn gir livet mening osv, for noen som er ufrivillig barnløse

Og hva med annen humor som spiller på sex, kanskje ikke like moro for de som er impotente, men jeg tror det er noe man bare må heve seg over rett og slett.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:27   #20
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Synes den er superharry!! Er det noe å skryte av egentlig? Det er jo ikke akkurat en bragd er det vel? Like dumt som venninnen min som skryter av å ha blitt gravid 2 ganger på 1. forsøk. Da tenker jeg bare "skal du ha kred for det mener du?" :surpomp:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.