|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: FrP-veljarar usamde med partietJamen, det er jo klart at man stemmer FrP.
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: FrP-veljarar usamde med partietTenkte å lage en tråd om dette i dag, men så var den her allerede. Jeg synes det mest åpenbare spørsmålet til dette er - hvor er Martin Kolberg? |
|
|
|
#23 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FrP-veljarar usamde med partietJeg tror Kolberg vet det veldig godt, det er det å formidle poenget til Frp-velgerne uten å støte dem som er problemet.
|
|
|
|
#24 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: FrP-veljarar usamde med partiet
Og mange lavtlønnede som er for «flat skatt». Jeg satt faktisk og argumenterte en gang med en hjelpepleier som tjente 250.000, om at det var dumt med flat skatt. Hun mente det var kjempebra da, og skjønte ikke at jeg kom til å tjene på det, mens hun kom til å få dårligere råd.
|
|
|
#25 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: FrP-veljarar usamde med partiet
Der er jeg ikke helt enig. I kommunepolitikken stemmer man oftest på personer, og det syns jeg faktisk er riktig. Det skjer ikke så sjelden at politikere går mot den sentrale politikken. Det har også hendt flere ganger at de bytter parti i en valgperiode. En partiliste er en liste av personer som er enige i mye, men ikke i alt.
|
![]() |
|
|