|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Tankefull
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Hva tenker folk egentlig?
|
|
|
#43 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Det fikk vi gjort i går da vi så værmeldingen. Riktignok snødde det ikke da jeg kjørte avgårde i dag morges og nå regner det, så det var vel kanskje ikke det veldig store behovet for det, men bedre føre var etc.
|
|
|
#44 |
|
Borte
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi hadde ikke skiftet så mannen skiftet på den ene bilen og kjørte med den mens jeg måtte gå til jobb.
|
|
|
#45 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Ja selvfølgelig. Været har jo sakte men sikkert vendt mot snø og glatt-tida, så det ble gjort for 14 dager siden. Heller kjøre med vinterdekkene litt for tidlig, enn for sent.
|
|
|
#46 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Ja skiftet i går kveld. Eksen var innom og hjalp meg også fikk han skiftet på sin også siden dekkene ligger her. Kjempekjekt.
|
|
|
#48 |
|
villende
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Mannen skiftet i helgen. Naboene skiftet i går kveld da de så at det var meldt snø i dag. Jeg tror mannen var veldig glad for at han slapp å skifte dekk i mørket. Ingen av oss hadde kjørt på sommerdekk på vinterføre. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi skiftet for en uke siden
|
|
|
|
#50 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Vi skiftet dekk for 2 uker siden. Når man bor på landet så må man være så fornuftig.
|
|
|
#53 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Ja, heldigvis
|
|
|
#54 |
|
Nattrangler
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Bare på den ene bilen. den andre blir tatt i kveld. Så mannen måtte levere ungene i dag tidlig, og ordne så minsten blir hentet i barnehagen, har ikke lyst til å kjøre med sommerdekk.
|
|
|
#55 |
|
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Skiftet dekk på bilen i går kveld.
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Nei. |
|
|
|
#57 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?
Haha, ja, sist vinter skjedde det et par ganger at bussen kjørte i grøfta midt i feltet der vi bodde og sperret all trafikk i alle retninger. Og ganske mange ganger turte sjåføren ganske enkelt ikke å ta turen innom feltet i det hele tatt. Flytta tidligere i år, nå unngår vi akkurat det problemet siden nærmeste busstopp er ved hovedveien. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
nygift
|
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Nei og begge brødrene mine har hver sitt verksted, så det er jo nesten utrolig. Jeg kjørt rett i en veikant i dag, bilen bare seilte avgårde, veldig skummelt, så det blir ike noe mer kjøring på meg før dekkene er på nå.
|
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skiftet dekk før snøfallet i dag?Nei, men vi visste at det skulle bli kaldere og kanskje snø. Trenger ikke bilen i hverdagen, så vi kommer til å skifte når det har blitt litt varmere igjen (må kjøre for å hente dekkene). |
|
|
|
![]() |
|
|