Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ny tråd: Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 21:38   #301
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg lånte den på biblioteket i dag, tenker jeg begynner på den på bussen i morra.

Så morsomt! Da får vi lese om kapp. Jeg liker den ganske godt så langt.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 29-10-08, 21:42   #302
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Jeg leser en serie av Jane Mysen; Flammedans
Holder på med bok 23 og koser meg gluggihjel!!

Cazandra er ikke aktiv  
Gammel 29-10-08, 21:44   #303
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var innom biblioteket idag, og lånte med meg "Vinterbyen" av Arnaldur Indridason.
Følte for litt krim.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-10-08, 09:32   #304
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nettopp ferdig med Mørkemannen - Unni Lindell. Venter i spenning på den siste til Gunnar Staalesen. Regner med at Store og jeg korter ned ventetiden med Jo Nesbø sin siste Doktor Proktor bok

Gammel 30-10-08, 12:49   #305
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lest Venstre hånd over høyre skulder og Svalene i Kabul, og holder nå på med Staalesens Kalde hjerter. Den siste Doktor Proktor-boken leser jeg for Jålebøtta.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 30-10-08, 12:51   #306
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Hva syns du om Venstre hånd over høyre skulder. Har begynt, men la den fra meg. Syns den var tung.

Gammel 30-10-08, 14:09   #307
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Jeg har nå lest 4 Läckberg-bøker på rappen, må få kjøpt meg den siste hvis den har kommet ut i Norge ennå? I mellomtiden har jeg begynt på En plass i solen av Liza Marklund.

Gammel 30-10-08, 14:18   #308
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har begynt på The Reading Group av Elizabeth Noble, og er snart klar for lesesirkel her på FP.

Gammel 30-10-08, 17:43   #309
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pippilopp, her.

Nettopp ferdig med Mørkemannen - Unni Lindell. Venter i spenning på den siste til Gunnar Staalesen. Regner med at Store og jeg korter ned ventetiden med Jo Nesbø sin siste Doktor Proktor bok

Står på liste på biblioteket på Lindell sin siste.
Jeg har lest Staalesen sin.. og jeg liker jo hans bøker godt, og synes boka var god.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-10-08, 23:39   #310
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Hva syns du om Venstre hånd over høyre skulder. Har begynt, men la den fra meg. Syns den var tung.

Den var litt ugjevn i begynnelsen, men så fant jeg tråden og skjønte mer. Likte boken jeg.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 13:29   #311
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er har nettopp lidd meg gjennom Den lukkede bok av Jette Kårsbøl. Den var opprivende og fæl og jeg slet med et intenst ønske om å legge fra meg boka og glemme at jeg noensinne hadde tatt i den. Vanvittig flott skrevet, men så ufattelig trist og med sterkt naturalistisk preg.

Nå har jeg begynt på Kompani Orheim av Tore Renberg og har Mannen som elsket Yngve parat takket være supersnille Tante Grønn. Kompani Orheim tror jeg blir en højdare, jeg fikk nesten ikke lagt meg i går. Dumme meg begynte å lese i nitiden på kvelden.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 13:31   #312
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leser gamle Sagaen om Isfolket-bøker. Er TOM for lesestoff, må en tur på biblioteket snart..

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 15:07   #313
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat begynnt på Hellig blod, hellig gral.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 15:29   #314
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Nå er CharlotteIsabelHansen av Tore Renberg fortært. Får lest mye når jeg er sykmeldt . Kjenner jeg får nesten åndenød når jeg nærmer meg slutten på en bok og ikke har en ny liggende klar...
Er det noen som kan anbefale en "serie" ala Liza Marklund-bøkene om Annika Bengtsson eller Camilla Läckberg-bøkene om Erica?

Gammel 04-11-08, 16:43   #315
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg har begynt på The Reading Group av Elizabeth Noble, og er snart klar for lesesirkel her på FP.

Denne leser jeg også, samtidig som "Det som aldri skjer" av Anne Holt.

Gammel 04-11-08, 16:59   #316
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thorvald Steen: Det lengste svevet

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 18:09   #317
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Var innom biblioteket idag, og lånte med meg "Vinterbyen" av Arnaldur Indridason.
Følte for litt krim.

Nå er den lest, og Mørkemannen av Lindell er lånt.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 18:20   #318
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Nå er CharlotteIsabelHansen av Tore Renberg fortært. Får lest mye når jeg er sykmeldt . Kjenner jeg får nesten åndenød når jeg nærmer meg slutten på en bok og ikke har en ny liggende klar...
Er det noen som kan anbefale en "serie" ala Liza Marklund-bøkene om Annika Bengtsson eller Camilla Läckberg-bøkene om Erica?

Hva med Staalesen bøkene om Varg Veum?
Eller Unni Lindell?

Jeg har fått siste til Karin Fossum og siste til Tom Kristensen i posten i dag så regner med jeg begynner på en av de.
Holder egentlig på med en treg krim av en Islandsk forfatter som ikke fenger helt.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 18:23   #319
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hva med Staalesen bøkene om Varg Veum?
Eller Unni Lindell?

Jeg har fått siste til Karin Fossum og siste til Tom Kristensen i posten i dag så regner med jeg begynner på en av de.
Holder egentlig på med en treg krim av en Islandsk forfatter som ikke fenger helt.

Jeg ble helt hektet på Veumbøkene da jeg startet.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 18:25   #320
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Noen som kjenner til denne forfatteren?

Denne boka fikk bra kritikk i VG leste jeg.

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
bøker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.