|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?
Det kan være meg du så! Jeg synes nemlig ikke at jeg hadde utdritningslag, men andre mer fintfølende som så meg kan ha oppfattet det slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Enig med Gaia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Hadde ikke utdrikkning eller på en måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg hadde to utdrikningslag. Ett her i byen arrangert av en god venninne: Reservert bord på en bar/restaurant der hun hadde trommet sammen ufattelig mange gamle og nye venninner. Veldig kjekt.
![]() |
![]() |
#25 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg hadde en kjempeflott dag sammen med masse gode venninner. Følte det ikke som noe utdritningslag, selv om det var små tullete innslag (ble litt oppdollet med klær, sminke og hår, men i følge venninnene mine så så jeg bare nydelig ut, og ikke dum).
![]() |
#26 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg liker godt de med fart i. Vært med på go cart og diverse. Det er gøy, syns ikke det er pes om folk tar det med godt humør. Men så liker jeg fart. Det er disse med lamme innslag av salg og tull jeg får fnatt av. Blir flau over å se at ANDRE deltar i slike.
![]() |
#27 |
Epikur
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Veldig veldig enig med sitronen.
De koseligste utdrikningslagene etter min mening er de som innebærer samvær, og ikke så mye mer. Jeg ønsker meg et utdrikningslag på en hytte el. hvor mine beste venninner kan henge en liten helg, hvor vi kan ha litt uformell quiz, litt mimremusikk, mye rødvin, hvor vi snakker om hva vi har felles og hvorfor vi er venner, osv. Utdrikningslag er etter min mening en overgangsrite i fht å gå fra sambo til ektefelle, og en mulighet til å feire vennskap.
![]() |
#28 |
Borte
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg har vært i endel utdrikkingslag, og noen av dem har vært på grensen til utdriting. Heldigvis har den kommende bruden i de tilfellene ikke vært spesielt full, men bare vært morsomt med på notene sånn at ingen har blitt ydmyket. Jeg holder meg alltid litt i bakgrunnen, men syns jeg må delta på utdrikkingslaget til venninnene mine selv om jeg ikke liker hele opplegget. Hadde det gått over grensen og blitt ekkelt, så hadde jeg helt sikkert tatt affære.
![]() |
#29 |
Live and let live
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg nektet å ha noe, for jeg var 3 måneder gravid og spydde konstant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg liker ikke utdritningslag og syns et av innslagene i mitt eget var unødvendig, ellers var jeg fornøyd.
![]() |
#31 |
er her
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Liker heller ikke utdritingslag,
Er du sikker på det
![]() |
#33 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Hadde fått fnatt om noen hadde planlagt utdritningslag til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
er her
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Glemte å si at jeg hadde en koselig middag,
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?
Underskriver denne!
![]() |
#38 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Nå ble jeg gift på 90 tallet (1996) og hadde utdrikkningslag.
![]() |
#39 |
Originala
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Ikke mye utdritning i alle fall |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg hadde igrunn en fin kombinasjon av begge deler, jeg -
![]() |
|
|