|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hvor mange frimurere kjenner du, og hvordan kjenner du dem | |||
| Jeg kjenner ingen frimurere |
|
80 | 50,00% |
| Jeg kjenner 1 eller 2 |
|
28 | 17,50% |
| Jeg kjenner 3-5 |
|
15 | 9,38% |
| Jeg kjenner 5-10 |
|
7 | 4,38% |
| Jeg kjenner 10+ |
|
6 | 3,75% |
| Faren min er frimurer |
|
6 | 3,75% |
| Mannen min er frimurer |
|
1 | 0,63% |
| Bestefar, Onkel, svigerfar og annen familie er frimurer |
|
11 | 6,88% |
| En eller flere av vennene mine er frimurer |
|
2 | 1,25% |
| Kollegaene mine er frimurer |
|
0 | 0% |
| Annet |
|
4 | 2,50% |
| Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Kanksje vi burde ha en mer informativ poll om frimureri: |
|
|
|
|
|
#42 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Det var visst noen som jeg "kjenner" fra barndommen der. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Flere enn jeg trodde! *ser på listen fra min by...*
|
|
|
|
#44 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Frimurere altså? Hørt ordet, men aldri visst hva det er.
|
|
|
#45 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Kjenner godt til flere frimurere. Kan tenke meg en 8-9 stk. Han ene er en meget god venn av meg. De andre er mer bekjente. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
trøtt
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Jeg kjenner ingen frimurere. Eller rettere; jeg har gjenkjent et navn på en liste, men det er ikke en mann jeg kan si at jeg kjenner, jeg bare vet hvem han er. Dessuten gikk jeg kjapt lei av å kikke i de listene.
|
|
|
#48 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Kjenner visst ingen jeg heller.
|
|
|
#49 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Jeg visste ikke at det var lagt ut lister og krysset av for at jeg ikke kjente noen. Det viste seg å være feil. Det var et par fedre jeg kjenner ganske godt og noen gamle klassekamerater.
|
|
|
|
#51 |
|
godt brukt
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Så på listen og så flere navn jeg vet hvem er, bla. to av mine venninners fedre. Min konklusjon av de jeg kjente igjen: wannabees. Sist redigert av Mandarin : 30-10-08 kl 20:29. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Min oldefar var stormester av tiende grad, og morfar var frimurer, men etter at han døde har vi hatt lite hodeskalleklubbmedlemmer i nær familie. Jeg kjenner noen frimurere og har for lengst kommet til nøyaktig samme konklusjon som Mandarinen.
|
|
|
#53 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Slike losjer syns jeg er skikkelig Harry. Jeg kjenner noen, men må innrømme at jeg har visse fordommer i forhold til de som deltar i slike ting...... |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Ingen skal le av dette, sant?
![]() Vi må gjøre noe med titlene her på FP.
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Ingen, tror jeg..
|
|
|
#59 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?2 stk. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?Jeg har en onkel som er frimurer. Ellers vet jeg ikke, har ikke sjekket disse listene så nøye.
|
![]() |
|
|