|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Reist bort, bodd på hotell, spist god mat på restaurant, kino + sove lenge på morgenen. Det hadde vært hærlig, det |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
En som trener
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Da sover vi lenge, spiser middag på gourmetrestaurant og går på teater eller stand up-show. Eller reiser til en europeisk storby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?jeg har sambo og barnefri i helga. Og tre nattevakter...
![]() |
#25 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi har en barnefri helg i året. Da drar vi f.eks som i år til Bremen. Spiser god mat, sitter lenge på kafe og shopper i timesvis. To timer lange hotellfrokoster er absolutt noe som hører med. Masse kos også, akkurat når det passer oss.
![]() |
#26 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Fins det helger uten barn???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?
Jepp, det er noe drit, men vi får rett og slett aldri tid når vi har barna. Jeg har planer om å ta med meg begge ungene til ei venninne noen lørdager fremover, men det er litt kjipt at vi aldri får gjort det sammen. Vi har såå mye å gjøre før visning.
![]() |
#28 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Spise noe som krever to hender og ingen smårolling på fanget, sitte uendelig lenge ved bordet og småsnope når man egentlig er ferdig. Drikke vin og bli amorøs. Hvis vi hadde barnevakt en helg.
![]() |
#29 |
Stoiker
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Om jeg ikke har barna ei helg bruker jeg den stortsett utelukkende til å jobbe. Skulle det bli noen tid igjen tar jeg med kjæresten på konsert, drar på kino eller stikker innom gode venner, drikker en god vin og prater ut i de små timer.
![]() |
#30 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Forresten, siden det uansett bare er drømming høyner jeg med et hotellopphold så vi slipper å rydde.
![]() |
#31 |
representert
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Annenhver helg er eldste hos faren, og da tar av og til svigers minsten. Da leier vi oss filmer, lager god mat(les:takeaway) og tilbringer stort sett helgen i senga.
![]() |
#32 |
One of These Days
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Da ville vi nok ha sovet lenge, laget noe god mat sammen, kanskje gått en tur på kino eller noe. Mest av alt hadde vi nok brukt tiden til å slappe av og lade batteriene til resten av uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?En helg uten barn og jobb er min fantasi og noe vi knapt har opplevd. Det er vel derfor at vi holder hardt fast ved barnevakten vår. Jeg ville gått på konsert, spist god mat og ikke tenkt på hvor mye det kostet. Ellers må vi ikke gjøre så mye, det holder å ha tid til hverandre og ikke tenke på klokken og rutiner. Drømme drømme!
![]() |
#34 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi har hatt en helg barnefri sammen i løpet av det siste året, og da var vi på hotell i Oslo hele helga - var på Coldplay-konsert, spiste på Big Horn, var på fylla to dager på rad, sov lenge, spiste frokost uten forstyrrelser, ruslet rundt i Oslo hånd i hånd, hadde vill og hemningsløs *kremtkremt* midt på dagen. Lå og slappet av på sofaen i mange timer og leste bok. Midt på dagen. Hadde glemt at det gikk an!
![]() |
#35 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Enten: |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi hadde plutselig barnefri forrige helg, noe som ALDRI har skjedd før.
![]() |
#37 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Jeg har jo barnefri hver 2 helg og da tar jeg den helt ut og rydder.
![]() |
#38 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Føde
Nooria Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008. Sist redigert av Nooria : 01-11-08 kl 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Da sover vi lenge, drar på besøk til vennepar og spiser middag/drikker vin, en liten tur på byen, og bare nyter stillheten i huset.
![]() |
#40 |
Peppy!
|
![]() Sv: Ei helg uten barn - hva gjør dere?Vi har to ganger hatt barnevakt en hel kveld, og den ene kvelden ble brukt på vennebesøk, den andre gangen satt vi hjemme og så på film og drakk vin. Den siste varianten var mest vellykket, vi syntes det var fantastisk hyggelig å sitte oppe til sent på kveld (etter kl 23! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|