Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kunne du tenkt deg en eller flere kjoler fra Tulip og Tatamo?
Ja de er kjempefine og jeg kunne tenkt meg mange av dem! 82 39,42%
Ja de er ok, men ikke verdt pengene. 38 18,27%
Tja, jeg vet ikke hva jeg skal si. 37 17,79%
Nei de passer ikke min aldersgruppe! 13 6,25%
Nei, de er rett og slett ikke fine! 14 6,73%
Jeg har aldri hørt om disse merkene 24 11,54%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-08, 12:23   #181
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Opprinnelig lagt inn av Millis, her.

Jeg elsker sånne kjoler!

En butikk her jeg bor selger nesten hele kolleksjonen til Siri S Design
Jeg har 2 kjoler fra henne og de er så fantastisk gode å ha på og designet er kjempekult. Det varierer fra kolleksjonene da..

Masse fint Millis
Prikk meg gjerne om hvor...

Gammel 02-11-08, 18:31   #182
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes disse kjolene og de alvekjolene ol er litt for "jentunge" og litt lite elegante jeg.. Fine i seg selv, men er veeeeldig usikker på om jeg hadde brukt den om jeg hadde.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 23:27   #183
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh, nå angrer jeg på at jeg leste denne tråden, jeg tror nemlig jeg må gå og kjøpe meg et eller annet derfra. Hvis de har i XL, vel og merke.

Gammel 02-11-08, 23:57   #184
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Syntes disse kjolene og de alvekjolene ol er litt for "jentunge" og litt lite elegante jeg.. Fine i seg selv, men er veeeeldig usikker på om jeg hadde brukt den om jeg hadde.

Da foreslår jeg at du sparer pengene til noe du vet du liker, så kan heller vi som liker kjolene skaffe oss slike .

Jeg synes forresten at de er veldig feminine.

Gammel 03-11-08, 12:03   #185
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... men jeg synes det er uhorvelig MYE av slike typer kjoler ute og går nå...
Synes "alle" på tv har en sånn kjole om dagen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 14:16   #186
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At alle har det gjør da ingenting? Jeg har ikke en Tulip og Tatamo, men en kopi. Jeg elsker den og det er en av de få kjolene jeg virkelig føler meg ordentlig vel i. Et pluss er at den funker veldig greit i hverdagen også. (altså, den er ikke for stivpyntet til å gå på jobb i)

Gammel 04-11-08, 16:05   #187
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Jeg elsker sånne kjoler!

Jeg har 2 kjoler fra henne og de er så fantastisk gode å ha på og designet er kjempekult. Det varierer fra kolleksjonene da..

Skulle gjerne hatt en prikk med hvilken butikk dette er! Har veldig lyst på en sånn kjole! Veldig flotte altså!

Gammel 04-11-08, 22:38   #188
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Her er den ene kjolen min. Den andre er nesten lik bare i brun og svak rosa detaljer.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 29112007570.jpg (95,0 KB, 46 visninger)
Gammel 04-11-08, 23:49   #189
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JEg syns noen v T&T-kjolene blir veldig "klumpete" og uelegante i fasongen.

Sånn som denne:

Altså, denne får jo til og med en sylslank modell til å se bomsete ut! Det samme gjelder de som er avbildet med tøfler.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Noen av dem var veldig artige. Enkelte modeller, derimot, ser jo helt psyke ut.

Den var nydelig!

De Glitter viste frem var også kjempelekre.

Gammel 05-11-08, 00:03   #190
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spesielle, men jeg kunne godt tenkt meg denne

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 00:07   #191
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah - gammel tråd.

Gammel 05-11-08, 00:26   #192
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

JEg syns noen v T&T-kjolene blir veldig "klumpete" og uelegante i fasongen.

Sånn som denne:

Altså, denne får jo til og med en sylslank modell til å se bomsete ut! Det samme gjelder de som er avbildet med tøfler.

Åhh, den er jo så fiiin .

Gammel 05-11-08, 01:24   #193
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes de kjolene er knallfine og veldig meg, men jeg tror kanskje ikke de finnes i min størrelse.
Jeg er redd jeg hadde sett veldig bomsete ut også.

:ræv på størrelse med en låvedør:

Og den røde kåpa over her

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 01:25   #194
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker sånne kjoler!

Her var det også veldig mye fint.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 21:32   #195
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hva koster disse kjolene ? De var kjempefine

Jeg elsker sånne kjoler!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 21:33   #196
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jålebeinet- kjolen din var noe av det lekreste jeg noen gang har sett

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 09:40   #197
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jålebeinet- kjolen din var noe av det lekreste jeg noen gang har sett

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 11:14   #198
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hva koster disse kjolene ? De var kjempefine

Tror de koster ca 2000 kr. Jeg har kjøpt begge mine på salg. De varierer litt i pris avhengig av stoffet og når de er laget.

Gammel 07-11-08, 11:40   #199
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, dette var veldig meg, men ikke veldig lommeboka mi... Men jeg skulle gjerne hatt maaaange av dem. Jeg har gått forbi butikken i Pilestredet omtrent hver dag i fire år og sett inn vinduet og siklet. En dag... :drømmer:

Gammel 07-11-08, 11:42   #200
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Skulle gjerne hatt en prikk med hvilken butikk dette er! Har veldig lyst på en sånn kjole! Veldig flotte altså!

Ja...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.