|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg har ikke fått tilbud om noe særlig ekkel mat, egentlig. Har smakt på/spist litt som kanskje er småeksotisk, eller ekkelt for de kresne (?): Smalahove, haggis, nyrer, rå kråkebolle (jo, det var skikkelig ekkelt) strandsnegler, råtten hai, torskehue og sånt.
|
|
|
#22 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Er innmat ekkelt? Jeg har jo selvsagt spist hjerte og lever mye oftere enn nyrer.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Eksotisk? Kenguru, struts, froskelår, alligator. Ikke spesielt spennende noe av det. |
|
|
|
#25 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg skjønner ikke at bever skal være spesielt ekkelt. Har spist bevergryte, og husker ikke annet enn at det smakte som nokså normalt kjøtt. Vilthjerte har jeg spist i massevis, etter å ha bodd sammen med en jeger i mange år. Det er egentlig ganske godt.
|
|
|
#26 |
|
er her
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg har smakt på alt jeg har fått tilbud om, men om det er eksotisk vet jeg ikke helt.
|
|
|
|
#27 |
|
Teller ned
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Hønsehjernesuppe. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Smalahåve.
|
|
|
#30 |
|
Live and let live
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Rådyrhjerte, hval, og rognekaker (jeg synes hvertfall det var eksotisk og at jeg var modig ...
|
|
|
#31 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Det jeg vet jeg har smakt som er litt merkelig er
|
|
|
#32 |
|
One of These Days
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Tja, vet egentlig ikke helt, jeg. Alligator og struts, men særlig underlig er det jo ikke. Har egentlig ikke spist noe underlig eller rart. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg er pinglete når det gjelder å smake på nye ting.
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?
Sånn? Vi orket ikke spise denne. Sist redigert av Kneazle : 04-11-08 kl 12:24. Årsak: Slettet bilde |
|
|
|
#36 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Alligator, sverdfisk, vannbøffel, reinshjerte, froskelår, østers. Samt noe på en pinne fra en gategrill i Bangkok. Sannsynligvis like greit å ikke vite hva det var.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Kenguru og krokodille. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ute på tur
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?
Haien graves ned og urinen trekker ut i kjøttet/fettet og gir den råtne smaken og lukten. Ugg, ikke mye godt og må svelges ned med Brennivin. Samme gjelder surt hvalspekk og sure væreballer. Smalahove syns jeg er godt, men spiser ikke øyne og ører.
|
|
|
#39 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg fikk servert tripas i Chile og smakte fordi jeg ikke viste at det var sauetarmer. Ikke godt i det hele tatt.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg tror forresten at jeg har spist hund. På en tvilsom sjappe i Bolivia. Kylling, du liksom. |
|
![]() |
|
|