|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du på twitter? | |||
| Hver dag |
|
0 | 0% |
| Noen ganger i uka |
|
1 | 0,99% |
| Noen ganger i mnd |
|
1 | 0,99% |
| Har registrert meg men glemt greia |
|
5 | 4,95% |
| Hva er twitter? |
|
91 | 90,10% |
| Dustepoll |
|
3 | 2,97% |
| Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Jeg savner et alternativ mellom "Har registrert meg men glemt greia" og "Hva er twitter?" Jeg vet sånn cirka hva det er men har så langt ikke planer om å registrere meg. Et enkelt "nei" hadde holdt for meg.
|
|
|
#5 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Jeg har registrert meg og ikke helt sett behovet, det ble for likt mange andre ting. Hvis ikke jeg tenker på twirl (?).
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Savner svaralternativ "Nei".
|
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Skjønte ikke helt hva det var jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
weird
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Ja, men har falt av lasset.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Jeg twittrer nok på facebook jeg. Statusfeltet der blir mer enn nok for meg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
*_*
|
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Nope. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#12 |
|
Administrator
|
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Jeg får ikke opp siden. Hva er det for noe?
|
|
|
#14 |
|
Administrator
|
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Min favoritt på Twitter: Merlin Mann. "Swear to God: _Idiocracy_ is a goddamned documentary." |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Nei. Det får være måte på tilgjengelighet. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
♡
|
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Eller som det står på nettsiden:
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)Jeg hadde aldri hørt om det før denne linken kom ut og ser aldri for meg at jeg kommer til å bruke det. Jeg synes å være på facebook er i overkant, egentlig.
|
![]() |
|
|