|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ctrl+z
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentJeg er uhelbredelig nyhetsjunkie og har fulgt sendingene i natt. Utrolig gøy! En morsom og historisk dag, som også fenget skolebarna når de kom tassende på morgenkvisten.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentUtrolig bra! |
|
|
|
#24 |
|
Borte
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentDet føles rart å sitte her på en dag som med sikkerhet havner i historiebøkene. Jeg er veldig spent på hva dette betyr for USA og på tiden fremover.
|
|
|
#25 |
|
Erfaren
|
Sv: Obama blir USAs neste president
Jeg er veldig glad for at Obama ble president!!!
|
|
|
#27 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentJeg begynte å gråte når jeg skulle fortelle storesøster om dette ved frokosten. Hun forstod vel ikke så mye av det, men jeg lærte henne ordene Obama, svart, president og USA og begynte å snakke om de svartes historie. Hun ble iallfall så fenget at hun heller ville se nyhetene enn å gå på skolen.
|
|
|
#28 |
|
Live and let live
|
Ja, det er fantastisk flott og høytidelig å være vitne til en slik stor historisk begivenhet. Jeg er så glad at jeg nesten har lyst til å gå i tog, og løpe rundt i gaten og fløyte og danse.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Obama blir USAs neste presidentSynes dette var kjempebra og det blir spennende å følge utviklingen "over there".
|
|
|
|
#32 |
|
guru advisor
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentStakkars stakkars de sneversynte konservative:
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Obama blir USAs neste presidentDette er stort, gratulerer så mye til Obama!
|
|
|
#35 |
|
Live and let live
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentTakketalen til Obama.
|
|
|
#36 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Obama blir USAs neste presidentJeg husker jeg var kjempeglad når Clinton ble valgt, også viste det seg at han var ekstremt konservativ til Demokrat å være. Ikke glem at Obama synes USA fint kan bombe Pakistan uten å spørre om lov først og at han ikke er særlig glad i frihandelsavtaler med omverdenen. Det er ikke akkurat som om Arbeiderpartiet har kommet til makta akkurat.
|
|
|
|
#37 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror nok alle rundt Obama er forbredt på dette
|
|
|
#39 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#40 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Obama blir USAs neste presidentBada-Bing: Ja, demokratene har jo historisk stått for en ganske isolasjonistisk linje, noe ikke akkurat verden trenger nå. Og han vil jo måtte forholde seg til amerikansk sikkerhetspolitikk han også.
|
![]() |
|
|