|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: McCain og Palin sett med norske øyne
|
|
|
#42 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneVeldig enig i mye her. Hun virket høyreekstrem og det er lite som skremmer meg mer enn høyreekstreme kristenfundamentalister.
|
|
|
#43 |
|
Permakulturell
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyne
Nettopp. Og den videoen med Tina Fey er helt fenomenal!
|
|
|
#44 |
|
villende
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneOm ikke annet har dama gitt mye godt stoff til underholdningsindustrien i USA. (Hvem skal vi le av nå, da? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneJeg synes hun er alt for konservativ i spørsmål som nevnt tidligere i tråden. Bitch-kommentarene irriterer meg egentlig litt, for menn som oppfører seg på samme måte får aldri sånne stempel på seg. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Personlig pessimist
|
Men hva vil du foretrekke? At kvinner kan oppføre seg slik uten å bli kalt bitch, eller at man også kaller menn noe negativt når de oppfører seg slik?
|
|
|
|
#47 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneJeg har litt sansen for McCain sin personlighet, jeg, men han har vist totalt manglende evner som leder ved å plukke ut feil folk til sin kampagne, og helt feil vise-presidentskandidat. Det lovet veldig dårlig for de rådgivere han ville ha valgt om han var blitt president.
|
|
|
#48 |
|
saftig
|
Jovisst gjør de det, selv om det ikke akkurat er det samme ordet. Idiot duger, det også. Bush, for eksempel. Klassisk idiot.
|
|
|
#49 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneFor meg representerer Palin alt det som virkelig skremmer meg med amerikansk konservatisme. Fatalistisk, bombastisk, fundamentalistisk, antifeministisk og ekstremt kunnskapsløs.
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Palin ikke dum? Det må nå da sies at noen som ikke har begrep om hvordan verdenskartet ser ut ikke kanskje er litt mindre smart enn gjennomsnittet. Det skal faen meg mye til for å ikke vite at Afrika er et kontinent, selv amerikanere vet det. Det at hun valgte å stille som visepresidentkandidat sier i grunnen alt, det var ingen smart avgjørelse å ta. Selv folk i Alaska mente det til tross for at hun har fremmet Alaska og skapt blest om sin del av landet. Nei, la oss for alt i verden håpe at hun holder seg i Alaska, måtte hun aldri komme i posisjon som visepresidentkandidat igjen.
:higfive: |
|
|
|
#51 |
|
Administrator
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneCNNs Campbell Brown tar et oppgjør med de i McCain-kampanjen som nå gjør Palin til syndebukk. Så sant som det er sagt: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Passiv
|
Tror litt av grunnen til at hun ble spurt rett og slett er at hun er kvinne, siden motkandidaten var farget. Noe måtte jo Mc Cain ha å fare med også. |
|
|
|
#53 |
|
Permakulturell
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneCampbell Brown sier det veldig godt, men det underslår ikke det faktum at hun faktisk stilte som visepresidentkandidat i et presidentvalg, uansett hvem som fikk henne dit og om det var lurt. Hun stilte, og jeg er sjeleglad at republikanerne ikke vant!
|
|
|
#54 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneDet var nå John McCain som bestemte seg for Palin, så det er mest ham som har vist manglende dømmekraft. Ikke desto mindre er det ufint og uprofesjonell å baktale henne slik. (Kilde: youtube.com)
|
![]() |
|
|