Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Duologic

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-08, 13:08   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Duologic

Det er så mye forskjellig jeg hører ang vektklassen på dette setet. Vi har det selv, og jeg mener at det går bakover til 18 kg, men det er så mange som sier det går til 25 kg.. Står noe om 25 kg i bruksanvisningen, men jeg har rotet den bort, så jeg finner det ikke helt igjen.
Hva er riktig? 18 eller 25 kg?

Gammel 08-11-08, 13:10   #2
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Duologic

Jeg mener det er 25 kg.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 13:11   #3
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

På Akta sine sider står det at det er for barn fra 0-4 år, og at det er godkjent opp til 18 kg.

http://www.akta.se/o.o.i.s/118

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 13:12   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det nye barnebilsetet DuoLogic fra AKTA GRACO passer
til alle barn opptil 18 kg. Det vil si til barnet er cirka 4 år.
Når barnet er nyfødt, ligger det i en uttakbar babybeskyttelse
med stolen i maksimal skrå stilling. Deretter reiser man opp
stolen etter hvert som barnet vokser.
DuoLogic monteres enkelt med vanlige 2- eller 3-punktsbelter
eller med ISOFIX-fester
*. Takket være det kraftige støttebenet
står stolen stabilt uten andre forankringsbånd. Altså ingen
kryping på gulvet.

http://www.stera.no/pdf/brosjyre_duologic.pdf

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 13:12   #5
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja på acta sine sider står det 18 kg, men det er allikevel så mange som mener de har sett at det går til 25 kg. Jeg finner ikke at det står 25 kg noe sted. Hmm..

Gammel 08-11-08, 13:13   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

18 kg ja. Isofix tåler kun 18 kg og forresten.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 13:14   #7
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ok, ja det må jo være 18 kg..
Tåler ikke isofix mer enn 18 kg uansett? Hva med beltestol som går helt til barnet er langt over 18 kg da?

Gammel 08-11-08, 13:17   #8
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Ok, ja det må jo være 18 kg..
Tåler ikke isofix mer enn 18 kg uansett? Hva med beltestol som går helt til barnet er langt over 18 kg da?

Bakovervendt til 18 kg, burde jeg vel ha sagt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:08   #9
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ja ok.

Gammel 08-11-08, 23:53   #10
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kun 18kg ja. Hvem er det som sier 25kg? Vet mange er forvirret ang. Cosmic men Duologic har jeg ikke hørt noen si 25kg om.

Gammel 10-11-08, 23:59   #11
Levic

Levic sin avatar

Standard

Neei, det har jeg hørt litt rundt. Flere som sier at Duologic går til 25 kg, men jeg har aldri sett det noe sted. Sikkert blanda med et annet sete.
Da skal jeg ihvertfall opplyse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.