Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Julekjole til treåringen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 20:32   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjole til treåringen?

Denne kjøpte jeg på HM til Hannah i fjor, nå har Lindex den..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 20:33   #22
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Julekjoler må ikke være rød da..

Nei, absolutt ikke. Men hvis den skal være rød, er det fint om den er julerød, synes jeg.

Jeg er heller ikke veldig glad i taft og tyll og "glatte" stoffer. Men ull og fløyel liker jeg godt. Snuppa en finkjole i dyp lilla fløyel fra Katvig, og den er bare nydelig. Hadde tenkt å bruke den som julekjole også, men nå har hele slekta sett henne i den i to begravelser i høst, så da føler jeg for å finne på noe annet.

Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 20:44   #23
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har funne ein kjole til tulla på sparkjøp eg

Gammel 07-11-08, 20:50   #24
Kneazle
Passiv

Standard

Så langt er disse tre favorittene:

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

...i grønn, kanskje:

KJole fra T&T eller Moia frister også, men det blir ikke julaftenkjolen i år. Tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 20:51   #25
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Har funne ein kjole til tulla på sparkjøp eg

Bilde?

Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 21:35   #26
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

http://media.redcatsnordic.com/ellos.../40-4066_X.jpg

Dette er min favoritt! Den var visst populær her i fjor også tror jeg.. Mine jenter kan bruke den i år også. Fikk mange fine komplimenter på dem.

Gammel 07-11-08, 21:51   #27
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Denne har eg kjøpt til snart treåringen min

Og denne fekk minste tulla

Gammel 08-11-08, 23:11   #28
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Liker sånt jeg:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:36   #29
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Monsoon har noen aldeles nydelige kjoler.

Lillesøster har fått to adventskjoler (i lilla) og en rød kjole til julaften.

:leter etter bilder: Skal vi se ...

Denne i dyp lilla:

og denne:

Til julaften:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 01:01   #30
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Heldige er dere som har jenter å handle til. Det er så mye fint....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 01:24   #31
Capri
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2007
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

http://www.nok200.com/index.php?cPat...e6b29c9881872d

Ligger mange fine her til en fin pris.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 08:57   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Denne i dyp lilla:

og denne:

Til julaften:

Åh. Lekre!
Men jeg liker en litt røffere stil til Hannah tror jeg..
Særlig nå når hun er over 3 år.

Gammel 09-11-08, 09:03   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Disse to var litt fine.
Men tror ikke jeg bestiller derfra til jul. Titta litt i skapet i går... Og vi har jo egentlig nok kjoler. Men får se om jeg finner en ny en til ok pris.

Gammel 09-11-08, 09:49   #34
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Denne i dyp lilla:

OMG!! Hvor får jeg kjøpt denne herligheten??

Gammel 09-11-08, 10:29   #35
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

OMG!! Hvor får jeg kjøpt denne herligheten??

Monsoon (monsoon.co.uk). Det er en i Bogstadveien og en på Aker Brygge.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 10:39   #36
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og mormoren til barna var på juleklær shopping igår Snuppa fikk en nydelig kjole fra Benetton (fant desverre ikke bilde) med en dyplilla strømpebukse med heklet lille blomster på.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 15:35   #37
Kneazle
Passiv

Standard

Masse søte kjoler her nå (og endel som ikke er i min stil ). Klarer ikke å bestemme meg bare ut fra bilder, så det blir nok en hesblesende bytur på meg likevel.

Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:15   #38
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Vurderer disse til snuppa. Har x antall bursdager i desembe januar og februar så hun må ha 2 å bytte på.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:16   #39
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

En sm ikke kom med der

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 22:12   #40
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ikke typen som liker helt sånn "typiske" julekjoler i taft, tyll og fløyel.

JEG er heller ikke det. Men det er 3-åringen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.