Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ny tråd: Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-08, 18:29   #321
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?

Leser Karin Fossums siste.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 18:49   #322
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Nå er CharlotteIsabelHansen av Tore Renberg fortært. Får lest mye når jeg er sykmeldt . Kjenner jeg får nesten åndenød når jeg nærmer meg slutten på en bok og ikke har en ny liggende klar...
Er det noen som kan anbefale en "serie" ala Liza Marklund-bøkene om Annika Bengtsson eller Camilla Läckberg-bøkene om Erica?

Har du lest Elizabeth George sine?

Krem er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 20:33   #323
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hva med Staalesen bøkene om Varg Veum?
Eller Unni Lindell?

Unni Lindell har jeg lest masse/alt av Staalesen har jeg lest et par bøker av, ikke Varg Veum, og de fenget ikke...Kanskje jeg skal gi Vargen en sjanse? Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Har du lest Elizabeth George sine?

Nope, er det også krim?

Gammel 04-11-08, 21:27   #324
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Nope, er det også krim?

Lurer på om de gikk som fredagskrim på nrk i vinter(?) og. Jeg likte de godt, og det er maaange av de og. (Alltid greit hvis boka fenger.)
Ellers hadde jeg dilla på Minette Walters krimbøker en periode og.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 22:01   #325
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Mig äger ingen av Åsa Linderborg. Så langt har den grepet meg veldig.

Gammel 04-11-08, 22:07   #326
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Unni Lindell har jeg lest masse/alt av Staalesen har jeg lest et par bøker av, ikke Varg Veum, og de fenget ikke...Kanskje jeg skal gi Vargen en sjanse? Takk for tips!

Nope, er det også krim?

Om du husker inspektør lynley og Barbara Havers fra fredagskrimen, så er det Elizabeth george Gode bøker iallefall!

Gammel 04-11-08, 22:33   #327
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Endelig kunne jeg hente den siste til Lisa Merklund på biblioteket.

Gammel 05-11-08, 23:12   #328
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

De siste av Knut Faldbakken er bra. Jo Nesbø, selvsagt, og Tom Kristiansen.

Gammel 05-11-08, 23:17   #329
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat lest ferdig "Boktyven" av Markus Zusak.

Det er sjeldent jeg griner når jeg er ferdig med ei bok, men denne tok nesten knekken på meg.

Gammel 05-11-08, 23:34   #330
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg har nå lest 4 Läckberg-bøker på rappen, må få kjøpt meg den siste hvis den har kommet ut i Norge ennå?

Den siste kommer vel på norsk i mars eller noe i den dur...

Turte er ikke aktiv  
Gammel 09-11-08, 15:32   #331
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har begynt på Bisettelsen, og drømte om den i natt.

Gammel 09-11-08, 15:57   #332
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Leser Karin Fossums siste.

Her også. (Når sendte Bokklubben ut det medlemsbladet? Det har jeg aldri sett. )

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-08, 16:12   #333
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Her også. (Når sendte Bokklubben ut det medlemsbladet? Det har jeg aldri sett. )

Jeg har bare medlemsskap på nett jeg (altså ingen blad i posten, men mail), anbefales

Ina er ikke aktiv  
Gammel 09-11-08, 17:02   #334
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettopp ferdig med Lindell sin siste. Synes den var bra jeg.
Nå skal jeg ta fatt på den Marsfioler av Kerr.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-11-08, 23:18   #335
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turte, her.

Den siste kommer vel på norsk i mars eller noe i den dur...

Jeg fikk kjøpt den tidligere i uka, Tyskerungen

Gammel 10-11-08, 09:13   #336
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tore Renberg: Mannen som elsket Yngve

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 09:28   #337
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå leser jeg Tyskerungen av Camilla Läckberg. Et sted i solen av Lisa Marklund gikk fort gitt.

Gammel 10-11-08, 21:31   #338
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå leser jeg Arto Paasalinnas Kollektivt selvmord. Mildt sagt tragikomisk. Liker den veldig godt!

venla er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 21:50   #339
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Mig äger ingen av Åsa Linderborg. Så langt har den grepet meg veldig.

Må få lov til å anbefale denne varmt. En nydelig bok. Den er oversatt til norsk også.

Nå har jeg begynt på Engelens spill av Carlos Ruiz Zafón.

Gammel 10-11-08, 21:52   #340
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Gunnar Staalesens siste.

Emneord
bøker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.