Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fisher-Price laptop for barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 18:24   #21
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fisher-Price laptop for barn

Den andre der har ikke jeg sett, men den så jo morsom ut. Om den finnes med hele vårt alfabet, da.

Gammel 10-11-08, 18:25   #22
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Mine fikk en slik av besteforeldrene i fjor, den er kjedelig nå.
Det er mye kjekkere å bruke pc vår, det er mange gode barnespill og tenkespill i nettverden.

Gammel 10-11-08, 18:29   #23
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Eldstesnuppa på 4,5 bruker denne lap-top'en mye. Hun er også ivrig på vår pc; spiller spill og surfer seg fram. Vesla på 2,5 syns Fisher price lap-top'en er stor stas, og hun har ikke helt skjønt poenget med vår pc enda.

Gammel 10-11-08, 18:29   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vertøysett!
Det hadde vært genialt for Hannah, som elsker å traske etter pappan når han driver og fikser hjemme.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 18:31   #25
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vertøysett!
Det hadde vært genialt for Hannah, som elsker å traske etter pappan når han driver og fikser hjemme.

Nevøen min hadde vel gitt høyrearmen for dette! Hadde garantert vært noe for snuppene her også!

Gammel 10-11-08, 18:35   #26
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags merke/type har dere som allerede har en sånn da?

Den samme som du viste bilde av, bare med æøå.

Gammel 10-11-08, 18:37   #27
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Eldstesnuppa på 4,5 bruker denne lap-top'en mye. Hun er også ivrig på vår pc; spiller spill og surfer seg fram. Vesla på 2,5 syns Fisher price lap-top'en er stor stas, og hun har ikke helt skjønt poenget med vår pc enda.

Jenta mi på 2,5 år har heller ikke peil på pc, men så har vi heller ikke introdusert henne for det heller, enda.

Gammel 10-11-08, 18:40   #28
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Jenta mi på 2,5 år har heller ikke peil på pc, men så har vi heller ikke introdusert henne for det heller, enda.

Den unge mannen skjønte fort at PC er gøy helt uten at vi introduserte det for ham.

Gammel 10-11-08, 18:41   #29
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Den unge mannen skjønte fort at PC er gøy helt uten at vi introduserte det for ham.

Det gjorde de unge damene her også! Men vesla skjønner som sagt ikke hvordan hun skal gjøre det enda.

Gammel 10-11-08, 18:49   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg irriterer meg over liten og dårlig skjerm på disse. Har også vurdert de.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 18:50   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en som heter Startrigth og en som heter My first PC. Begge er helt ok og begge gutta digger å bruke de. Ikke det at minsten skjønner så mye, men moro er det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 18:51   #32
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abefaler vertøy som ikke er plæstikk. Her har E hatt to skrin (ting forsinner litt når man arbeider ute) og det er nok på tide at H får også :noterer på ønskeliste:

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:27   #33
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ville heller ha kjøpt en sånn som denne:

http://www.deal.no/produkt.cfm?id=11...=kelkoo_116462

I hvert fall har fireåringen vår full kontroll på vanlig laptop (derfor måtte jeg kjøpe meg en ekstra).

Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:59   #34
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg ville heller ha kjøpt en sånn som denne:

http://www.deal.no/produkt.cfm?id=11...=kelkoo_116462

I hvert fall har fireåringen vår full kontroll på vanlig laptop (derfor måtte jeg kjøpe meg en ekstra).

For min 3åring er det for avansert, han er ikke så opptatt av pcen annet enn å se på film innimellom, og da tenker jeg en sånn fisherpricesak er greit til å starte med.

Gammel 10-11-08, 20:03   #35
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Vertøysett!

Gi dem heller skikkelig verktøy. Her er både sag og hammer flittig brukt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:04   #36
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Vi har den i hovedinnlegget, med æ-ø-å. Den blir ofte brukt den, enda vi har hatt den i over ett år nå.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:06   #37
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi har den og er faktisk fornøyd. Jenta mi er 3,5 år. Fikk den til jul i fjor.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:09   #38
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Vi har også en slik, med norske bokstaver, og her er den nesten ikke brukt. Det kan skyldes at vi ikke har vært flinke å sette oss ned sammen med ham, og derfor skjønner han ikke helt poenget. Gutten vår er snart 4 og mest interessert i biler, sjørøvere og båter. Bokstaver har jeg ikke stresset med enda, burde jeg det?

Gammel 10-11-08, 20:16   #39
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Kassaapparat er morsomt. Men jeg ville nok ha kjøpt en annen type. Gjerne ett med kalkulator.

Mazungen fikk et fra Exstra leker for et par år siden og det har hun brukt mye, når de leker butikk. Kommer stadig frem. Har strekkodeleser også.

Når det gjelder verktøysett så hadde de veldig greie sett der i fjor. Har vært poppis her. Ikke plastikk (men har det også)

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:39   #40
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Vi har også en slik, med norske bokstaver, og her er den nesten ikke brukt. Det kan skyldes at vi ikke har vært flinke å sette oss ned sammen med ham, og derfor skjønner han ikke helt poenget. Gutten vår er snart 4 og mest interessert i biler, sjørøvere og båter. Bokstaver har jeg ikke stresset med enda, burde jeg det?

Nei, det burde du ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.