|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett? | |||
| Ja |
|
61 | 39,35% |
| Nei |
|
90 | 58,06% |
| Dustepoll |
|
4 | 2,58% |
| Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?Jepp! Drar over en gang, og legger et flak i front...
|
|
|
|
#102 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?Nei. Hvis det er skikkelig ekkelt så går jeg ut igjen.
|
|
|
#103 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?Huff, dette minner meg om den gangen min fisefine tante valgte å dele sin lille blemme med meg da hun kom ut av et offentlig toalett. Hun pleide å stille seg oppå ringen og sette seg på huk, nemlig. Men denne gangen hadde hun feilberegnet, og det i et tilfelle av bommelom.
|
|
|
#104 |
|
Passiv
|
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?Dette lærte jeg av min mor i sin tid, og slikt sitter hardt i, gitt. Jeg er en mester i hockey (søler aldri), og bruker papir rundt ringen om jeg absolutt må sitte (dvs. bæsje). Jeg påstår ikke at det å dekke med papir er en veldig rasjonell handling, men jeg har ikke følt at dette er noe jeg må se til å slutte med, heller. |
|
|
|
#105 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?Å gå på offentlige toaletter i Indonesia eller Singapore er ikke alltid en hyggelig opplevelse. Det er det jo ofte bare et hull i gulvet....... |
|
|
|
|
|
#106 |
|
flisespikker
|
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?
Men er ikke det egentlig mye mer hygienisk? Da er det jo ingenting man behøver å berøre i det hele tatt.
|
|
|
#107 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?Svarte nei, jeg står alltid og toucher ikke setet.
|
|
|
#108 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?Definitivt hockeystilling, og jeg skal være ganske gul i øynene før jeg i det hele tatt besøker et offentlig toalett. Noe prippen. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
saftig
|
Neida, men man bør kanskje ikke være så redd for å få tilgrisede sko.
|
|
|
#110 |
|
flisespikker
|
Man kan ha med seg sånne blå fotposer i lommen. :løsningsorientert:
|
|
|
#111 |
|
Passiv
|
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?Ingen tildekking. Har da overlevd grusomme toaletter i tildels kummerlige forhold. Tørker av dersom det er tiss på ringen da. Har alltid desinfeksjon i lomma. |
|
|
|
#112 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?Nei. |
|
|