Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?
Ja 61 39,35%
Nei 90 58,06%
Dustepoll 4 2,58%
Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-08, 15:51   #101
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?

Jepp! Drar over en gang, og legger et flak i front...

Gammel 05-11-08, 18:27   #102
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei. Hvis det er skikkelig ekkelt så går jeg ut igjen.

Gammel 05-11-08, 21:49   #103
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Huff, dette minner meg om den gangen min fisefine tante valgte å dele sin lille blemme med meg da hun kom ut av et offentlig toalett. Hun pleide å stille seg oppå ringen og sette seg på huk, nemlig. Men denne gangen hadde hun feilberegnet, og det i et tilfelle av bommelom.

Ellers pleier jeg selv å tørke av ringen med papir. Èn gang på fuktig sete er nok.

Gammel 10-11-08, 17:03   #104
Gammel bruker
Passiv

Standard

Dette lærte jeg av min mor i sin tid, og slikt sitter hardt i, gitt. Jeg er en mester i hockey (søler aldri), og bruker papir rundt ringen om jeg absolutt må sitte (dvs. bæsje). Jeg påstår ikke at det å dekke med papir er en veldig rasjonell handling, men jeg har ikke følt at dette er noe jeg må se til å slutte med, heller.

Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 17:04   #105
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å gå på offentlige toaletter i Indonesia eller Singapore er ikke alltid en hyggelig opplevelse. Det er det jo ofte bare et hull i gulvet.......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 17:09   #106
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Å gå på offentlige toaletter i Indonesia eller Singapore er ikke alltid en hyggelig opplevelse. Det er det jo ofte bare et hull i gulvet.......

Men er ikke det egentlig mye mer hygienisk? Da er det jo ingenting man behøver å berøre i det hele tatt.

Gammel 10-11-08, 17:33   #107
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Svarte nei, jeg står alltid og toucher ikke setet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 17:55   #108
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Definitivt hockeystilling, og jeg skal være ganske gul i øynene før jeg i det hele tatt besøker et offentlig toalett. Noe prippen.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 18:28   #109
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men er ikke det egentlig mye mer hygienisk? Da er det jo ingenting man behøver å berøre i det hele tatt.

Neida, men man bør kanskje ikke være så redd for å få tilgrisede sko.

Gammel 10-11-08, 20:25   #110
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Neida, men man bør kanskje ikke være så redd for å få tilgrisede sko.

Man kan ha med seg sånne blå fotposer i lommen. :løsningsorientert:

Gammel 10-11-08, 21:52   #111
Skvetten
Passiv

Standard

Ingen tildekking. Har da overlevd grusomme toaletter i tildels kummerlige forhold. Tørker av dersom det er tiss på ringen da. Har alltid desinfeksjon i lomma.

Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 23:07   #112
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei.
Går heller ut om det er ekkelt. Hvis det ikke er et altenativ, inntar jeg hockeystilling.

venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.