|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Hvor kjøper du linser?Jeg har brukt Brilleland frem til nå, men er litt lei. Abbonerer på linser, men jeg kan ikke fritt velge dager. Jeg lurer på å bare gå til optiker og så kjøpe linser på nett. Men vil gjerne høre hvordan du gjøre det.
|
|
|
#5 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper du linser?Lensway.com
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor kjøper du linser?Ja, det er litt billigere der. Men de har litt lenger leveringstid, og det er vel ikke bare jeg som først husker å bestille linser når jeg tar den siste...?
|
|
|
|
#14 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper du linser?Jeg bruker å kjøpe i butikken jeg.
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper du linser?Jeg abbonerer fra Brilleland, men har kjøpt en ekstra pakke i ny og ne på Lensway. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Går videre
|
Sv: Hvor kjøper du linser?Jeg bruker yourlenses og er veldig fornøyd med dem. Kort leveringstid og bra pris. Så nylig en pristest over linser, rimeligste pris er avhengig av hva slags type linser man bruker.
|
|
|
#17 |
|
Fjott
|
Sv: Hvor kjøper du linser?
Vet du hvor man finner slike lister? Skal kjøpe linser nå og lurer på hvor jeg skal bestille.
|
|
|
#18 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper du linser?Jeg bestiller fra lenses4net/shoppign4net. Er litt billigere enn Lensway. Kjøper for et år av gangen og tar en sjekk hos optiker i ny og ne. De sender i mange pakker som ikke har høyere verdi enn 200,-. Synes ikke det tar særlig lang tid - max en uke. |
|
|
|
![]() |
|
|