|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?New York turen ble nemlig avlyst. Skal vi allikevel satse på New York, eller er det andre, og nærmere, byer som er vel så interessante? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Vanskelig å tenke seg at andre byer kan være vel så interessante (selv jeg aldri har vært i New York), så det synes jeg dere burde satse på. Det mest opplagte av nærmere alternativer er vel Paris? Jeg synes man bør ha vært i Paris med kjæresten. :klisjésmiley: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?
Tror bare barnevaktene går med på en langhelg, så sånn sett er kanskje New York mye reise, var vel helst det jeg tenkte på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Skal du ikke reise så langt, ville jeg også sett Stockholm. Jeg er veldig glad i den byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Valencia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Madrid. Vi var der nå for ikke lenge siden, en nydelig by med nydelig stemning. Hyggelige mennesker og flott arkitektur, så jeg anbefaler virkelig Madrid.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Jeg har veldig sansen for Dublin. Men det er kanskje litt guffent vær der nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Paris er absolutt et godt alternatid.
![]() |
#11 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Jeg giftet meg og hadde bryllupsreise i Lisboa, i desember. Det var en nydelig by, og mange romantiske steder å gå/ha utflukter til.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Marrakech, en sanselig by med utrolig mye flott å se. Lekre hoteller finner du også, herlig å rusle rundt i gatene og kanskje sitte på en fortausrestaurant å se folk gå forbi. En annen by er Alexandria, vakker med veldig mye historie. Anbefaler begge byene på det varmeste. |
![]() |
![]() |
#14 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Praha er veldig kjærestevennlig, synes jeg. Dublin også - blir et litt mer "rocka" alternativ. Lisboa er også flott.
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Venezia har vi snakket om, og Praha og. (Selv om gubben har vært på guttetur dit og er litt preget av det...) Dublin og Krakow hørtes spennede ut ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Å ja, Lisboa er flott!! (Og Roma, Venezia, Praha, Stockholm...osv) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilke storbyer "bør" man se med kjæresten?Amsterdam, Paris og Praha kan i alle fall anbefales. Roma eller Firenze står på "skal prøve"-listen. Men ingen byer er vel så interessante som NYC, så jeg synes uansett dere bør satset på den.
![]() |
|
|