|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Julebordkjole til damer med spesiell fasong ...Supershoppere - hvor kan jeg finne en kjole som følger disse kriteriene: |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong...Det har jeg |
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong...Jeg har vært på Vivikes i dag og fant en kjole som passet meg, bruker str. 46. Den var til rett under knærne.
|
|
|
#5 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong...Spurte om kjole tidligere i høst og fikk tips om Coast (Byporten bl.a.). De har masse flotte kjoler, og jeg fant en sort en som jeg er strålende fornøyd med!
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong...robyn - rettunder knærne fungerer ikke på meg. Da ser det ut som bena mine når opp til taket - de er alt for lange. |
|
|
|
#9 |
|
Opp og ned
|
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong ...Jeg kjøpte meg sånn hold in sak på Zizzi. Ser ut som en svart shorts og den gjør litt underverker for min store slappe mage.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong ...Zizzi er ikke aktuelt uansett hva de har. |
|
|
|
#11 |
|
En som trener
|
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong ...Har du vært på NoaNoa? Jeg har funnet et par fine kjoler der, og jeg er ganske rund i kantene. Mulig de ikke er "pyntet" nok til julebord, men man kan jo stashe opp med smykker, sko osv. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong ...Noanoa har jeg ikke vært på, men denne gangen er det Den Perfekte Penkjolen jeg jakter etter. Sist redigert av Slettet bruker : 13-11-08 kl 16:42. Årsak: Skrivefeil igjen. |
|
|
|
#13 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong ...
Empireliv er høyt liv. Fant ikke noe veldig godt bilde da jeg søkte, men noe sånt:
|
|
|
#14 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong ...Ta en titt her:
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong ...Allium - den tenkte jeg ikke på. |
|
|
|
#16 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Julebordkjole til damer med feil fasong ...
Jeg var innom Zizzi og de har ingen kjoler som ville vært aktuelle uansett.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Julebordkjole til damer med spesiell fasong ...Du kler sikkert denne type fasong?
|
![]() |
|
|