|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Kjøre musikk på to anlegg samtidigProblem: Jeg vil gjerne få kjørt musikken min både i stuen og på kjøkkenet, og da fortrinnsvis den samme musikken samtidig, i synk.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Kjøre musikk på to anlegg samtidigNå lurte jeg veldig på hvorfor, men så kom jeg på alle desperate rop om imponerende kaker og barmenyer. Tja. Si det. Trykke på "play" på to anlegg på en gang? Fortrinnsvis samtidig? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjøre musikk på to anlegg samtidigDerav spek'en i første innlegg: i synk.
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kjøre musikk på to anlegg samtidig
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjøre musikk på to anlegg samtidigJa, den så vi på, men damen på butikken var mildt sagt forvirret/-ende. Jeg trodde den bare kunne kjøre mellom squeezeboxer, ikke kobles til anlegget?
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjøre musikk på to anlegg samtidigHm. Jeg er fremdeles forvirret, men ser at damen sjokkerende nok ikke var oppdatert. :irånisk:
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kjøre musikk på to anlegg samtidigDe har squeezebox duet, squeezebox boom og ekstra mottakere på komplett.no, expert.no, netshop etc. Men de billigste fant jeg på komplett.
|
![]() |
|
|