Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjøper du mat du ikke vet hva er?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-08, 19:33   #1
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Kjøper du mat du ikke vet hva er?

Kjøper du mat du ikke vet hva er? Jeg gjør det til stadighet Spesielt når jeg handler i innvandrerbutikker. Putter opp noen grønnsaker jeg ikke aner hva er. Noen ser spennende ut, noen lukter godt. Kom hjem med noen snåle i dag, håper jeg finner ut av de.

Gammel 14-11-08, 20:36   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper du mat du ikke vet hva er?

Hehe nei... ikke uten å ha blitt anbefalt det først i hvertfall.

Sist redigert av Katta : 14-11-08 kl 20:46.
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 20:41   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Lett!

Gammel 14-11-08, 21:05   #4
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Når jeg prøver meg på oppskrifter dukker det stadig opp ting jeg aldri har hørt om (men som jeg sikkert burde visst hva var). Da spør jeg på Ultra, de har alt.

Gammel 14-11-08, 21:06   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Igrunn ikke.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 21:22   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ja plukker med meg ting som ser spennende ut.

Gammel 14-11-08, 21:25   #7
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sjelden.

I dag plukket jeg for øvrig med meg et glass med valnøtter i akasiehonning fra coop sitt nye utvalg av varer. Da jeg skulle betale måtte jeg ut med den nette sum av 80 kroner
Så om jeg skal prøve ut noe mer jeg ikke er helt sikker på hva er, skal jeg i det minste sjekke prisen først.

Gammel 14-11-08, 21:29   #8
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jepp! artig å prøve nye ting og eksprimintere litt.

Gammel 14-11-08, 21:39   #9
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg kjøper jo for eksempel både pølser og fiskepinner.

Gammel 14-11-08, 21:39   #10
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, innimellom, mest frukt og grønt. Jeg handler nok ikke nok i spennende butikker med ukjente varer, men jeg er veldig flink til å handle nye sjokolader som jeg ikke vet hvordan smaker for eksempel.

Gammel 14-11-08, 21:46   #11
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg vet hva alt er

Endte en gang opp med å kjøpe blåskjell ...
Det er forsåvidt greit nok det, bortsett fra at jeg den gang var 15 år og aldri hadde sett blåskjell annet enn de en plukker i strandkanten
Jeg og venninnen min var like sjokkert når jeg plutselig sto der med en dryppende pose i hånden

Sist redigert av Vito : 15-11-08 kl 11:56.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 22:24   #12
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Nei, jeg spør først.

Gammel 14-11-08, 22:28   #13
Nebbia
Passiv

Standard

Om jeg kjøper mat jeg ikke vet hva er? Vel, jeg har kjøpt kebab noen ganger.

Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 22:30   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg er dårlig på det. Men mannen min er fra en annen verdensdel så han kommer i perioder stadig med mat jeg ikke aner hva er og da smaker jeg jo.

Gammel 14-11-08, 22:32   #15
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nei.

Gammel 14-11-08, 22:36   #16
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Nei, det skjer nok ikke særlig ofte.

Gammel 15-11-08, 00:14   #17
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Om jeg kjøper mat jeg ikke vet hva er? Vel, jeg har kjøpt kebab noen ganger.

Gammel 15-11-08, 01:37   #18
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Kebab

Jeg vet som regel hva det er jeg kjøper.
Hender jeg har kjøpt en frukt eller to jeg ikke har smakt før, men jeg vet hva det er i det minste.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 02:03   #19
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg er pysete.
Tenk om jeg brukte den feil. Spiste en giftig del som skal skjæres vekk feks.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 02:14   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper ikke noe som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til.

Jeg kjøper for øvrig hverken kebab, fiskepinner eller pølser.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.