Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ringer nå? (etter annonse på Finn)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-08, 01:51   #21
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)

Jeg heller hadde ikke reagert på tidspunktet, så lenge jeg var våken da. Ikke hadde jeg reagert om noen ringte ti minutter etter at jeg la inn en annonse heller, selv om det var midt på svarte natta.

Men, selv ringer jeg aldri så sent, fordi jeg vet at mange vil reagere på det.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 01:55   #22
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)

Klok av skade legger jeg aldri inn nummeret mitt, og heller aldri fullt navn, adresse eller emailadr., så de kan bare maile gjennom det kontaktskjemaet.
Så mailer jeg bare de som er interessante tilbake. Man får alikevel drøssevis med svar, og får alltid solgt/gitt bort det man legger ut.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 01:59   #23
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Ikke hadde jeg reagert om noen ringte ti minutter etter at jeg la inn en annonse heller, selv om det var midt på svarte natta.

Seriøst? For alt han visste kunne jeg ha lagt inn annonsen flere timer før. Det er en viss forsinkelse ettersom de skal godkjennes. Sist jeg la ut annonse gikk det ihvertfall 3 timer fra jeg sendte inn annonsen til den lå ute, og det var på kveldstid.

Men uansett, jeg ble faktisk helt satt ut og sjokkert over at han turte ringe noen midt på natta for å be om å få ett akvarium. Jeg ble helt perpleks og satt ut. Jeg er som sagt natterangler, men jeg ringer da hverken kjente eller ukjente midt på natta uansett om jeg kan anta at de er oppe?

Selv praktiserer jeg 22 regelen som hovedregel, og justerer litt ift. de jeg vet pleier å være våkne sent. Da kan jeg ringe frem til 23. Men etter 23 ringer jeg ingen privatpersoner, uansett.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 02:59   #24
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Jeg ser helst at jeg ikke blir ringt til seint, men er det noen jeg kjenner tar jeg ikke så tungt på det.

Jeg hadde også en annonse ute på Finn en gang, der vi ga bort sand til sandkasse. Man kunne skimte ett huskestativ i bakgrunnen på bildet.
En mann med meget gebrokken norsk ringte og skulle ha leker til barna. Jeg sa at nei, sand gir jeg bort. Han protesterer og sier 'nei, leker!!!!! Jeg vil ha, hvor mye koster??.. Jeg måtte si det 3-4 ganger før han tilslutt forsto.. Ordet leker var ikke engang nevnt i annonsen..

Gammel 15-11-08, 08:57   #25
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

For noen historier! Det er jammen mange merkelige folk der ute
Jeg hadde absolutt reagert om noen ringte meg så sent som 23.40 og hadde da frykta at noen av mine nermeste var blitt akutt syk (vi har flere ganger blitt oppringt for det på nattestid).

Gammel 15-11-08, 09:07   #26
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Himmel, hadde blitt skikkelig sur hvis noen hadde ringt så seint! Jeg har forsøvrig slutta å legge ut etternavn og telefonnr på annonser på finn, nettopp for å slippe telefoner. Når man har hundrevis av barneklær ute er det ikke lett å sitte på telefonen og "ta i mot bestilling". Er det på internett så er det på internett, da kommuniserer vi via mail, tenker jeg.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 09:40   #27
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Det er uforskammet å ringe noen man ikke kjenner så seint. Sms derimot synes jeg er greit.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 09:58   #28
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Aldri telefonnummer og navn på finn .

Jeg har også fått svar på "gi bort" annonser omtrent før jeg har lagt dem ut.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 10:09   #29
Left
Passiv

Standard

Frekkas. Både å si at det var dumt å gi bort, og å ringe til noen så sent. Uhøflig frekkas, rett og slett. Jeg ringer ikke til folk jeg kjenner så sent en gang, med mindre det er avtalt.

Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 10:39   #30
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lurer også på om folk seriøst sitter og overvåker "gis bort" på finn. Vi ga bort et huskestativ en gang, og annonsen lød omtrent som følger: "Stygt og rustet huskestativ gis bort, uten husker. Fester til huskene er ødelagt. må hentes" Og GOSJameg så mange henvendelser jeg fikk! Ga bort til den første som ringte, og han kjørte i 2 timer tur/retur for å hente det.

Gammel 15-11-08, 11:08   #31
Skvetten
Passiv

Standard

Det var sent å ringe en fremmed, synes det er litt frekt jeg.

Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 13:48   #32
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Må bare legge inn en liten motvekt til de som sier man alltid får gitt bort ting på Finn. Det trodde jeg også, og la ut mine foreldres dritstygge bokhylle/skap (de bor sentralt til). Korrekt; den er dritstygg, og det synes tydeligvis alle andre også siden de fikk null respons.

Gammel 16-11-08, 23:12   #33
håpefull78
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
håpefull78 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Enkelte mennesker eier ikke skamvett!

håpefull78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 10:00   #34
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hjelpe meg!

Gammel 18-11-08, 15:30   #35
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
mammsen31 er litt kul
Standard

om dere gir bort på finn, dropp tlf nr og slik at folk må nå dere på mail....
minst mas sån ..

Gammel 19-11-08, 14:09   #36
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammsen31, her.

om dere gir bort på finn, dropp tlf nr og slik at folk må nå dere på mail....
minst mas sån ..

jeg har lært nå
Skal gi bort en haug med blad (ill.vitenskap) og noen gamle video-kassettter (og sikkert mer ettersom vi rydder...), da skal jeg holde meg til e-post ja!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.