|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Innesko som er enkle å ta av og påJeg trenger et par innesko til lillegutt til bruk på SFO, de må være veldig enkle å ta av og på, relativt stødige på foten. Og gode. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: innesko som er enkle å ta av og påJeg opplever ikke Crocs som ustødige. Sjekk denne siden, så ser du alle de forskjellige modellene.
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: innesko som er enkle å ta av og påHva med disse?
|
|
|
#7 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: innesko som er enkle å ta av og påNå har jeg ikke prøvd denne modellen, men generelt er Crocs store i str. Jeg kjøpte str 34 til min jente som bruker 34 i sko. Hun svømmer i dem.
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: innesko som er enkle å ta av og påMinsten her har brukt vanlige crocs (Cayman) som innesko (og utesko om sommeren) i allefall et par år nå, og de er veldig stødige og fine. Han vil helst ikke bruke noe annet, så det er en kamp uten like om det regner en dag og han må bruke andre sko.
|
|
|
#10 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: innesko som er enkle å ta av og på
Samme som her. Storesøster bruker Crocs som sko ute sommerstid og inne i barnehagen hele året. Hun har i tillegg gummistøvlene fra Crocs og elsker dem. Brukes istedenfor cherrox på vinteren også, med ullsåle og ullsokker oppi.
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Innesko som er enkle å ta av og påStorebror elsker sine crocks og vil helst ikke gå med noe annet, sommer som vinter. (Han har Cayman.) Men - Storebror er ustø i motorikken, er hypermobil, og går på gruppetrening hos fysioterapaut en gang i uka. Vi fikk beskjed derfra om at Crocsene hans ikke fungerer i treningen, da han ikke får god nok balanse med dem.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Innesko som er enkle å ta av og påpå skolen og treninga og sånn går han med joggesko inne, av samme grunn som du sier Inagh |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innesko som er enkle å ta av og påDe små føttene her i huset sverger til sandaler fra Geox. Lette borrelåser for å ta de av og på og ikke varmt og klamt.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Innesko som er enkle å ta av og pågeox-sandaler hadde vi i sommer, borrelåsen blir for vanskelig dessverre. |
|
|
|
![]() |
|
|