|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Utedress til barnehageVille også valgt Reimatec babymodell. Myk og bevegelig, og supert med varmeplate i rompa til de minste. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utedress til barnehage
Varmeplate i rompa? Oi! Hørtes deilig ut!
|
|
|
#23 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utedress til barnehageSer at i barnehagen hvor jeg jobber/har barn så har de enten reima eller reflex. Vi har selv reima men er veldig fornøyd med reflex sin vanntetthet også. Så om reima blir i dyreste lager kan jeg anbefale den. De finnes jo over alt her i bergen, verre å få tak i de på østlandsområdet. Ellers så er de kjempefine som nr 2 dress. Siden de koster 400kr. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hertuginne
|
Sv: Utedress til barnehageTil en så liten unge trenger du bare en dress, og jeg hiver meg på anbefalingen fra Isolde om enten Reima eller Refleks. Gode vinterdresser koster litt, men så sparer man det ofte igjen på at de holder mye lenger enn billigere dresser, spesielt når ungen begynner å bli større og slitasjen er stor. Til små barn er det viktig at dressen er myk, god og har fin passform, for meg teller det mye mer enn både pris og design.
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
I denne testen (som de fleste andre) så er ikke vekt og bevegelighet tatt med i kriteriene.
|
|
|
|
#26 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utedress til barnehageReimaTec, som mange andre også sier. Den var suveren til gutten vår (født i januar og begynte i bhg 1 år ).
|
|
|
|
#27 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Utedress til barnehageVi har alltid bare hatt en dress, Troll. Gutten min er nå 3,5 år. Han har faktisk aldri blitt våt i den, så det har virkelig ikke vært behov for flere. Siden det er uttagbart for, passer den også til ulike årstider og temperaturer. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Utedress til barnehageUtrolig bra å få så mange gode svar |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Utedress til barnehageReimatec blir nok veldig bra. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utedress til barnehageFør A lærte seg å gå, hadde han bare sånne vanntette "utetøfler". Vet ikke helt hva det heter, men det er som votter, bare for å ha på beina. Kjøpr på babyshop og kostet ikke all verden. Sko fikk han først da han begyte å gå.
|
|
|
|
#31 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Utedress til barnehageOm fasongen passer foten hans så anbefaler jeg virkelig Ecco Goretex. De er lette og helt vanntette.
|
|
|
|
#32 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Utedress til barnehageViking, Ecco eller Superfit vil jeg anbefale. De er forholdsvis like i kvalitet og skotype vil jeg påstå. Lette, tette og gode på foten til de små.
|
|
|
#33 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Utedress til barnehageEnig med hopen, og med gunnis: reimatec babymodell med varmeplate i rumpa, + ecco eller superfit sko med goretex.
|
|
|
#34 |
|
Tåler regn
|
Sv: Utedress til barnehageReimatec babymodell er super, og den vil jeg anbefale. Hadde også Trolldress med uttagbart ullfor. Men det var stress både for oss og de i barnehagen å ta den på, pga av fòret. Men når den først var på, var det en super dress. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Erfaren nok
|
I butikken sa de til meg at Ecco sine såler er litt glattere enn Viking sine. Så det kan jo være et poeng for en liten kropp som nettopp har lært seg å gå.
|
|
|
#36 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Utedress til barnehageJeg anbefaler dette settet.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er jeg ikke enig med deg siden dette gjelder en ett-åring.
|
|
|
#38 |
|
Personlig pessimist
|
Poden er 3 år, og vi har brukte Reimatecdresser siden han var 9 måneder. Han har ikke hatt regntøy i tillegg, så dressene er blitt brukt mye. Det er vel så og si aldri snø her. Ingen av dressene har blitt slitt, han har aldri blitt våt, og dressene har vært i så god stand at de er solgt til godt og vel halv pris etter bruk.
Sist redigert av Niobe : 17-11-08 kl 11:04. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Vaklende
|
Sv: Utedress til barnehageLille Ru, har du testet det settet til 1-åringer? Jeg har ikke forsøkt akkurat dette, men kvaliteten på andre ting fra denne leverandøren har variert fra helt super til virkelig dårlig. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Signerer denne på sko ja. Et annet veldig godt merke er Primigi. |
|