Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

50 % på Barnegarderoben

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 20:04   #1
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

50 % på Barnegarderoben

Overskriften sier vel sitt. Halv pris på alt.
Ikke de klærne jeg har mest sansen for, men mellombror i huset setter stor pris på noe Thomas-stæsj i julegave.

Gammel 17-11-08, 22:32   #2
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50% på Barnegarderoben

Da ble jeg kvitt noen kroner.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:52   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50 % på Barnegarderoben

og der ble det HSM joggedress på mellomste.

Gammel 17-11-08, 23:38   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy flate, de er frekke!

Jeg valgte to pysjer, la dem i handlekurven og kom helt til betalingssiden (nettbetaling) før jeg fant ut at jeg egentlig ikke ville ha det jeg hadde lagt i kurven likevel. Jeg betalte med andre ord ikke og lukket nettsiden.

Nå fant jeg dette i e-posten min:

Sitat:

Takk for at du valgte å handle hos Barnegarderoben AS

Ditt ordrenummer er XXXXXX

Leveringsinformasjon
Navn: xx
Gateadresse: xx
Postnummer: xx
Telefon: xx
E-Post:xx

Ordreinformasjon
Ordredato: 17.11.2008
Ordrestatus: Mottatt
Betalingsmåte: Nettbetaling

Varenr: 100001 Navn: Frakt Antall: 1,00 Pris Kr. 39,00 Sum linje: Kr. 39,00
Varenr: 886669-0-98 Navn: Tigergutt pysj, blå overdel med orange armer og blå og
orange stripet bukse Antall: 1,00 Pris Kr. 124,50 Sum linje: Kr. 124,50
Varenr: 888568-0-98 Navn: Cars pysj, sort med tekst: Supercharged, langermet og lang
bukse Antall: 1,00 Pris Kr. 129,50 Sum linje: Kr. 129,50

Totalt ordrebeløp. Kr. 293,00

Alle uavhentede pakker vil belastes med et gebyr på kr. 250,-

Særlig at jeg bestiller noe derifra noen gang! Jeg har aldri opplevd at en bestilling har blitt sendt før jeg faktisk har betalt varen. Og at de liksom skal kunne belaste meg 250 kroner hvis jeg ikke vil ha varene likevel?! Jeg er temmelig sikker på at det ikke er noe man bare kan bestemme seg for å belaste kunden med.

Og ja, jeg har selvsagt sendt dem en e-poost og "avbestilt" varene jeg aldri bestilte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 00:53   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jeg reagerte også på at det dukket opp mail i innboksen før betalingen gikk gjennom!

Gammel 18-11-08, 03:44   #6
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Der fikk jeg også begynnt på julegavehandelen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.