|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Tåler regn
|
Sv: Utedress til barnehage
Merkelig? Jeg har som sagt begge deler nå i år. Og etter å ha kjent på sålene under, så kan jeg bare konstatere at butikkdama fra Eurosko har rett. Sålen til Ecco er hardere og dermed glattere. Sporene under er heller ikke bedre på Ecco sine. Den eneste fordelen jeg nå ser med Ecco, er at de er litt lettere. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Skal rømme
|
Sv: Utedress til barnehageVi bor også i Bergen og da snuppa begynte i barnehagen 14 mnd gammel i februar hadde hun reimatec vår/høst-dress med både tynn og tykk ull under (dette funket bra, bare gode tilbakemeldinger fra barnehagen også), lindex regntøy (knallbra), viking vinterstøvler og et par viking gummistøvler. Viking, superfit og ecco er bra sko.
|
|
|
#43 |
|
Tåler regn
|
Sv: Utedress til barnehage
Her er forøvrig testen på vintersko: |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utedress til barnehageVi har brukt Troll i mange år. Veldig fornøyd med passformen. Men ble så lei det løse foret, at nå har vi gått over til Reima. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Utedress til barnehageJeg liker reimatec vårdressene med ull under. I våte vestlandsvintere regulerer jeg med ull under i stedet for å kle på en varm vinterdress i plussgrader. Nøstebarn sin ullrib er jo helt super til det formålet. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Utedress til barnehage@Balanse: Nei, jeg oppdaget det settet for sent. Har det nå for andre året på rad, og er strålende fornøyd - MYE mer fornøyd enn reima-en, ikke minst er det varmere.
|
|
|
#47 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utedress til barnehageMe skal og ha ein eitt-åring i barnehage frå januar, og bur i Bergen. Etter råd frå ei venninne som har jobba i barnehage her i over ti år, så blir det ReimaTec til julepresang i år.
|
|
|
#48 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Utedress til barnehageVi startet og med Troll-dress til minstemann. Var superfornøyd og fikk gode tilbakemeldinger fra barnehagen. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utedress til barnehageMi barnehage-venninne meinte det var litt enklare å kle på ungane ein Reima-dress enn Troll, og min gut er lite samarbeidsvillig når det gjeld påkledning.
|
![]() |
|
|