Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nå er det nok

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 23:31   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå er det nok

... jeg ser ingen spydigheter ... ?

Jeg er enig i at det er en skremmende utvikling, men i bunn og grunn er det vel, trist nok, manglende ressurser som er problemet, både hos politiet og hos barnehjemsvakten.

Gammel 17-11-08, 23:33   #22
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Spydeigheter, eller latterliggjøring, kall det hva man vil.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nuh med en gang?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Sporenstreks.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Sire tirem!

Gammel 17-11-08, 23:34   #23
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig i at det er en skremmende utvikling, men i bunn og grunn er det vel, trist nok, manglende ressurser som er problemet, både hos politiet og hos barnehjemsvakten.

Erru blind, eller?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 23:36   #24
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

OK, kanskje de første innleggene var litt på kanten.
(Men ved første øyekast så jeg ikke noe galt med dem heller, jeg tror jeg har blitt FP-ifisert ... )
Men jeg vil tro at grunnen til at f.eks Skvetten ikke fikk samme reaksjonene på sitt innlegg om samme sak, var formuleringen fremfor innleggsantallet, for å si det sånn.

Gammel 17-11-08, 23:36   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes vel heller ikke velkomsten var helt heldig, men er det heller ikke helt heldig å fokusere på akkurat det når noen sporer tråden (for en gangs skyld! ) tilbake til det den egentlig handlet om.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 23:37   #26
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes vel heller ikke velkomsten var helt heldig, men er det heller ikke helt heldig å fokusere på akkurat det når noen sporer tråden (for en gangs skyld! ) tilbake til det den egentlig handlet om.

Gammel 17-11-08, 23:37   #27
Skvetten
Passiv

Standard

Men jeg vil tro at grunnen til at f.eks Skvetten ikke fikk samme reaksjonene på sitt innlegg om samme sak, var formuleringen fremfor innleggsantallet, for å si det sånn.

Skvetten er ikke videre populistisk av seg.

Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 19:15   #28
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette er ingen nyhet. Det eneste nye er at media skriver om det.

Gammel 18-11-08, 19:36   #29
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Velkommen NEP, og nyhet, nei ikke for alle er det nok ikke det. Kjenner til andre plasser hvor "narkolangerne" betaler ungdom som flytter inn til byen for å bo på hybel, for å prøve narkotika. Prøv og vi betaler deg fem hundre kroner. Og dette er ingen nyhet men et gammelt problem. På tide at noen gjør noe ja, men hva og hvordan. Ikke lett å få bukt med dessverre.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 19:41   #30
Frantzen
Passiv

Standard

Det er trist at det skjer og tragisk at det ikke er mulig å gjøre noe med ,slik det kan se ut både ressursmessig og lovmessig. Har ingen kunnskaper om dette jeg, og lar meg ryste. :gøy på landet:

Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 19:58   #31
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Det er trist at det skjer og tragisk at det ikke er mulig å gjøre noe med ,slik det kan se ut både ressursmessig og lovmessig. Har ingen kunnskaper om dette jeg, og lar meg ryste. :gøy på landet:

Håper dere har videregående skole også ute på landet. Det er nemelig de "ensomme" hybelboerne som gjerne blir offer for slike "selgere". Som driver oppsøkende virksomhet hjemme hos hybelboerne har jeg fått vite av en av disse hybelboerne fra min egen hjemkommune.
Sønnen min reiste alene til byen for å få sett på tannreguleringen sin, og han ble også tilbudt å få kjøpe billig narkotika. Da var han tretten år gammel. Og hvor godt forberedt er ungdommene fra landet i forhold til den slags kjøpepress? Og ikke minst prøvepress.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.