|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
"De"
|
Omlegging av kostholdJa, nå har jeg kuttet ut alt som smaker søtt og snacks som smaker salt. Jeg har nesten kuttet ut all brødmat og drikker biola, ikke brus og masse vann.
|
|
|
#5 |
|
En som trener
|
Sv: Omlegging av kostholdNei, man skiller ikke ut fett gjennom urinen. Man kan skille ut fett via avføringen (fettdiaré), men det skjer ikke når/fordi du spiser mager mat og man skal normalt ikke ha fettdiaré. Når man lever på veldig mager mat kan mange oppleve løs mage når man skeier ut med fet mat, men dette er ikke fettdiaré som sådan. Tap av fettmasse skjer fordi fettet brukes som energikilde og forbrennes. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
"De"
|
Sv: Omlegging av kostholdSå dette er ikke noe FARLIG for meg altså`? Jeg blir bare så forvirret over alt dette nye kroppen opplever.
|
|
|
#8 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omlegging av kostholdDu har en del underholdende innlegg du Vimsen.
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
![]() |
Sv: Omlegging av kostholdWow - jeg hadde garantert ikke klart en så grundig omlegging. Jo, en uke. Kanskje. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
En som trener
|
Sv: Omlegging av kosthold
Nei, det er ikke farlig å gå ned i vekt (såfremt du ikke er undervektig), så lenge det ikke går for fort. Du spiser mat, ikke sant, masse frukt og grønnsaker, kjøtt, fisk, grove kornprodukter? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
"De"
|
Sv: Omlegging av kostholdJeg er IKKE undervektig!! Haha.
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Omlegging av kostholdnu ved jeg ikke hvor højt du går op i det med sukker (går ud fra det er det du mener med ta kvitte det der smager sødt).. ved heller ikke om det er noget du evt allerede gør, men overvej at læse på varedeklarationerne.. |
|
|
|
![]() |
|
|