|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: InnbruddHva?!
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: InnbruddÅnei! Så grusomt! Det er selvsagt ergerlig at tingene er borte, men når man tenker på alt som man lagrer på sånne ting så blir det straks verre. Og ikke minst det at man vet at uvedkommende har vært inne i huset... |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InnbruddÅÅhh nei, såå kjedelig.. Greit at det er matrielle ting som kan erstattes, MEN innholdet på sånne ting er jo som regel mer viktig enn noe annet
|
|
|
#6 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InnbruddSå fælt.
|
|
|
#7 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: InnbruddÅ, nei så utrolig kjipt da. Ekkelt å tenke på at noen har vært inne i huset ditt. Det fikk meg til å tenke på alle bildene jeg har på pcen min og hvor håpløst dårlig jeg er til å ta backup..
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: InnbruddHuff så trist. Håper du er flinkere til å ta backup enn jeg er. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: InnbruddSå utrolig kjipt! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Helt konge
|
Sv: Innbrudd
De har ikke tatt noe annet, tror jeg. De kunne i det minste ha tatt med seg oppvasken og bilen. Åh, som jeg ønsker de kunne stjålet bilen (den må på verksted igjen).
Nei, jeg sitter her i min korteste, fineste kjole og venter på at de kjekke etterforskerene skal komme innom.
Backup ja. Jeg kjenner at jeg angrer på at jeg ikke hørte på Juste. Jeg har selvfølgelig mistet mye bilder nå. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Sv: InnbruddSå utrolig kjipt, Heiko.
|
|
|
#16 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: InnbruddÅ nei, så kjipt!
|
|
|
|
#17 |
|
Helt konge
|
Sv: Innbrudd
De var skikkelig greie altså. De har ødelagt låsene til vinduet, men på en meget pen måte. Når de klattret inn hadde hverken ødelagt lysestakene som hang i vinduet eller knekt ett eneste blad på orkideene mine. |
|
|
|
![]() |
|
|