|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
What to do med en vogn fra 06?Jeg er innehaver av en Emmaljunga duo 06-modell. Dypvognsdelen er helt som ny men hvor sportsvognsdelen er godt brukt, men ikke utslitt. Lurer så på hva dere synes jeg bør gjøre med den? Er det noe penger å hente ved å selge den på Finn? Eller bør jeg bare tenke på å gi den bort? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: What to do med en vogn fra 06.Dersom den er i grei stand så kan du jo prøve å legge den ut for salg som sovevogn. Det er flere der ute som er på jakt etter en vogn de kan ha stående i barnehagen, som de kanskje ikke er så redde for, men som er god å sove i. Der kan du muligens hente noen kroner i alle fall.
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: What to do med en vogn fra 06.Jeg vil da tro du kunne få litt for denne? For meg er en 2006-vogn god som ny.
|
|
|
|
#4 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: What to do med en vogn fra 06.Vil da tro du får solgt den. Men: skal du gi den bort, så gi til noen som trenger det, som barnesykehus, asylmottak el. Bare en oppfordring.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: What to do med en vogn fra 06.Jeg solgte vår Emmaljunga-vogn fra '05 i høst. Den var i samme forfatning og vi fikk 2500 for den (da la vi med endel ekstrautstyr som dyne, insektsnett osv). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: What to do med en vogn fra 06.
Skal prøve å selge den!! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: What to do med en vogn fra 06.
enig
|
|
|
|
#11 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: What to do med en vogn fra 06?Jeg solgte en 2,5 år gammel Brio kombi for 2000 kr for et par år siden. Trekk til sittedelen kan folk kjøpe separat (når det er duovogn behøver sittedelen vel ikke å matche sovedelen).
|
![]() |
|
|