|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?Ja, det lurer jeg på. Antakelig en skjorte av noe slag. Men hva slags bukse? Jeg har et lyst antrekk med vest liggende på lur (kjøpt her inne), men er det "julaften-verdig", mon tro?
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?hehe... vest eller fin genser og bukse er i hvertfall fint nok i massevis i mine øyne. Mine gutter bruker å ha skjorte, bukse og enten fin genser, vest eller jakke over. Men det er ikke helt enkelt å finne penklær til gutter synes jeg - mye er veldig kjedelig eller upraktisk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?Poden hadde en hel dress når han var mindre, som var bukse, skjorte og vest, dog med glidelås i ryggen.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?Mellomste her hadde festdakt sin første jul
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?Husker lillebror hadde mørkeblå velourfinbukse, skjorte og vest. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?Ja, det holder i massevis. Synes det ser veldig ukofortabelt ut med typisk dress. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?Ellos har denne, som du kan ha vest over. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?Jeg leste 10 år jeg, syntes det var litt merkelig med glidelås i ryggen jah...
|
|
|
#12 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?Her gjør vi det enkelt med Katvig heldress i ull. :gidder ikke dra ut å kjøpe skjorte:
|
|
|
|
#13 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?Matrosdress! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva ikler man 10 mnd gammel gutt til jul?exit har kjempemye pynteklær til små gutter |
|
|
|
![]() |
|
|