Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trance/dance/techno

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-08, 21:12   #41
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trance/dance/techno

Slik musikk appellerer virkelig ikke til meg. Jeg blir rett og slett litt sur av å høre på det, og det er litt rart for jeg finner stort sett ett eller annet jeg kan like i de fleste sjangre, men trance/techno? Det er bare utrolig slitsomt og irriterende å høre på. Blæh.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 22:04   #42
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Virkelig ikke.
Jeg jobbet sammen med en som hørte på denslags, og han tvangsforet meg med det i lengre tid.
Jeg skjønner det fremdeles ikke.
Ett eller to hederlige unntak finnes det dog: Josh Winks "Higher State of Conciousness" har alltid hatt en mystisk innvirkning på meg siden jeg hørte den første gang i 1996.
Originalen, that is, ingen av de bedritne remixene.

Åh ja! Den er fantastisk!

Ellers så er jeg helt på linje med fabeldyret her, og mange andre i denne tråden.
Ikke skjønner jeg det, jeg har prøvd og faller ned på at det ikke er helt min greie.

Gammel 22-11-08, 22:19   #43
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg vet ikke hva denne kommer inn under, men denne liker jeg veldig godt. Både den første versjonen og den nye som kom i år.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Og ja, denne liker jeg godt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 22:20   #44
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ett eller to hederlige unntak finnes det dog: Josh Winks "Higher State of Conciousness" har alltid hatt en mystisk innvirkning på meg siden jeg hørte den første gang i 1996.
Originalen, that is, ingen av de bedritne remixene.

Den var jo bare slitsom

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 22:31   #45
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg er ikke så god på kategoriene, men jeg hører mye på electronica, som Leftfield, Underworld og Moby.

Det blir noe helt annet.

Dette er en av mine all time favorites - Roger Sanchez, Another Chance:

Gammel 22-11-08, 22:33   #46
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det blir noe helt annet.

Dette er en av mine all time favorites - Roger Sanchez, Another Chance:

Ja den er er diggbar!!

Sist redigert av Anne C : 22-11-08 kl 22:42.
Gammel 22-11-08, 22:40   #47
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Du måtte quote kløningen min, ja.

Gammel 22-11-08, 22:42   #48
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Bedre??

Gammel 22-11-08, 22:50   #49
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hater egentlig sånn musikk, men på rapfylla tror jeg ofte at jeg digger Gigi D'Agostinos Ill fly with you (eller hva pokker den heter).

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 22:59   #50
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er en typisk favoritt hos meg om dagen. Noen kaller det dance trance, andre electronica. Me not know.

Leftfield, Storm 3000:

(Kilde:

)

Det er litt komisk i grunn. Jeg hadde denne på iPoden en laaang kveld jeg satt med et prosjekt fra helvete, med verdens største excelark som på meningsfull måte skulle komprimeres inn i en bitteliten graf til en enda mindre powerpointslide. Hver gang jeg hører denne flyter det diagrammer og excel-celler rundt i hjernen min.

Sist redigert av Pepper Lemon : 22-11-08 kl 23:05.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:18   #51
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg var på konsert med Faithless på Sentrum Scene i sin tid. Det var fett. "Insomnia" er bare helt sinnsyk, synes jeg. Og så hang jeg i et tre sammen med noen andre ukjente mennesker utenfor det grønne teltet på Roskilde en gang for å få med meg Prodigy. Ikke verst, det heller. Jeg digger Prodigy, men det kommer jo inn under sjangeren GodMusikk™, og representerer ikke så veldig dance/trance/techno, egentlig.

Monsoon, jeg liker også aggressiv musikk. Fint å kjøre bil til.
Men hos meg finner du også rock.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:23   #52
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Faithless er veldig bra synes jeg! Insomnia er helt rå!

Gammel 22-11-08, 23:24   #53
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Bedre??

Takk.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Dette er en typisk favoritt hos meg om dagen. Noen kaller det dance trance, andre electronica. Me not know.

Leftfield, Storm 3000:

Åh, Skjeberg Folkehøgskole, 94-95 ...

Gammel 22-11-08, 23:25   #54
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Insomnia er bra!

Gammel 22-11-08, 23:26   #55
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

"Insomnia" er bare helt sinnsyk, synes jeg.

I can't get no sleep.

Jeg digger også Insomnia. Men jeg er ikke helt Faithless-fan, mye som ikke passer helt for meg.

Jeg husker så innmari godt da jeg oppdaget Prodigy. Out of space, husker jeg den første låten jeg hørte het. Inntil da hadde det bare vært Slayer og Bathory og sånt som var noe å høre på, og det var så fjernt for folk flest. Prodigy gjorde meg til litt mindre utskudd i jentegjengen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:27   #56
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Noe av det henger med fra "ungdomstiden". Paul Oakenfold er fortsatt på mp3 spilleren min, har trent til musikken hans i 10 år nå .... Men så er det forskjell på trance, dance og techno da. Techno har jeg aldri likt.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:32   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Festlig at du nevner Faithless, Amidriel. Jeg fant akkurat ut hvem som er sound crew. :revurderer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:32   #58
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men så er det forskjell på trance, dance og techno da. Techno har jeg aldri likt.

Jeg er ikke spesielt god på forskjellene...... Aner faktisk ikke.

Gammel 22-11-08, 23:33   #59
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Out of Space er fantastisk. Hadde glemt hvor mye bra Prodigy har. Jeg har egentlig aldri vært noen stor fan, men liker mye av musikken deres. :skapfan:

[helium-stemme]"I'll take your brain to another dimension - pay close attention" [/helium-stemme]

Gammel 22-11-08, 23:33   #60
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikser ikke sånn "musikk", jeg blir gal av det. Gal og aggressiv. Jeg ser virkelig ikke poenget med masse ulyder sammen med enerverende rytmer. Jeg blir omtrent like aggressiv som når jeg hører køntri.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.