Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Krokofanten ull

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 00:52   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Krokofanten ull

Hvordan er det i størrelsene? Tør man kjøpe 130 til en som normalt bruker 128, eller blir det for knapt?

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 01:07   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: krokofanten ull

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvordan er det i størrelsene? Tør man kjøpe 130 til en som normalt bruker 128, eller blir det for knapt?

Du kan trygt kjøpe str. 130 til en som bruker str. 128 når det gjelder de stripete genserene og Draupne ullbuksene. Jenta mi som bruker str. 122/128 i klær nå bruker settene sine i str. 120 nå i vinter også. Gensere i str. 130 har vi såvidt begynt og bruke, men da med en god oppbrett nederst på armen, og de kan hun garantert bruke neste sesong også. Ullbuksa har vi ikke begynt med str. 130 ennå, men om den skulle være litt stor i starten den buksa om du kjøper str. 130 så er den genial med at det er regulerbar strikk øverst i livet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 01:07   #3
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns de er lange nok i kroppen men fo rkorte i beina. Men det er vel de fleste klær til min lille langfotakongle.

Gammel 23-11-08, 01:10   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg syns de er lange nok i kroppen men fo rkorte i beina. Men det er vel de fleste klær til min lille langfotakongle.

Har du ullundertøyet eller Friskus-sett? Draupne ullbukser er gode i størrelsen synes jeg til mine unger. Ullundertøyet er ikke så romslig i størrelsen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 01:11   #5
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har du ullundertøyet eller Friskus-sett? Draupne ullbukser er gode i størrelsen synes jeg til mine unger. Ullundertøyet er ikke så romslig i størrelsen.

Jeg tenkte på heldressene/pysjene. Buksene er veldig gode.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.