|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Tips til en virkelig god portvin?Vi tenkte på å kjøpe en god rød portvin i vertinnegave til de vi skal til i kveld, og jeg lurer derfor på om noen har noen særdeles gode tips til en portvin som er vidunderlig? Er det noen årganger jeg bør lete etter eller noen jeg bør styre unna? |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Tips til en virkelig god portvin?Ingen? |
|
|
|
#3 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til en virkelig god portvin?Oi, dette kunne jeg litt om tilbake i 1998, da var vi på portvinssmaking i Porto og lærte en hel masse. Helt til vi ikke skjønte så mye mer litt utpå dagen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Tips til en virkelig god portvin?Portvin!
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Tips til en virkelig god portvin?Endte med en vintage Nieport. Det var ikke allverdens med utvalg. |
|
|
|
#6 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Tips til en virkelig god portvin?Nei, det meste av portvin er vel på bestillingsutvalget. Nieport bruker å være god, men jeg har ikke testet den årgangen som er i salg nå. Lenge siden jeg har drukket portvin, jeg kom liksom ikke på det mellom forrige graviditet og denne. Nå lengter jeg bare til sommeren, da skal det konsumeres portvin igjen!
|
![]() |
|
|