|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: The blacksheeps
|
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: The blacksheeps1000 ganger bedre enn noe som har vært prestert i voksen MGP ja. |
![]() |
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: The blacksheepsSnuppa er musikkelsker av rang, og tagg seg til å få sitte oppe i dag. Hun har danset vilt og hemningsløst. Vi stemte på den svenske sangen, men mest fordi fargen på buksene deres var så kul (flere argumenter enn det trenger du ikke når du er 3 år).
![]() |
![]() |
#25 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The blacksheepsDette var gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: The blacksheepsJeg får nesten litt dårlig samvittighet som ikke lot storebror få være oppe og se på det. Jeg tenkte rett og slett ikke på det. Jaja, en ny sjanse til neste år
![]() |
#28 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The blacksheepsHer ble det og heiet. Storebror på fire fikk lov å sitte oppe, men klarte ikke holde seg våken til den andre runden og måtte bæres i seng. Han håpet på Danmark hvis ikke "Oro isto pina" vant fordi han synes en av gutta der var så kul. Lillebror på 20 mnd fikk derimot med seg det hele og var helt i hundre og spant og danset rundt på gulvet til siste slutt.
![]() |
#29 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The blacksheepsTil og med husets 3-åring var oppe for å se på Riskakebena! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: The blacksheepsGutta og Huldrebarna hadde GP-party i kjellerstua her, og etter hvert kom Huldregutten opp for å hente flagga våre så de kunne heie skikkelig. (Huldrejenta var vel mest opptatt av bryllupsplanlegging.) Jeg var kjempeimponert over stemmen og den utrolige tøffe utstrålingen ++ i den norske sangen. De vant velfortjent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Viser tenner
|
![]() Sv: The blacksheepsLillemor ble syk med oppkast i ettermiddag, så mannen har tatt opp MGPjunior til henne. Storesøster ville helst at vi skulle se Mamma Mia, så vi skal se MGP i morgen, alle mann. Blacksheeps er fantastisk dyktige, og ungene, spesielt lillemor på 4 1/2, bare digger dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: The blacksheepsMinstemann på fem er kjempefan og har gått og sunget på sangen siden den norske finalen. I dag sa han da vi satt og så på: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: The blacksheepsJeg har ikke hørt låta så jeg aner ikke hva dere snakker om. Ingen av gutta mine er opptatt av dette, så da slipper jeg å være det og. Men det jo sef hyggelig at Norge vinner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
heimføing
|
![]() Sv: The blacksheepsJeg og en venninne har sittet her med margebein og rødvin og sett på det, selv om jeg har "barnefri helg".
Går den i reprise i morgen, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ctrl+z
|
![]() Sv: The blacksheepsDamn, så kule de unga er!
![]() |
#37 |
Tittel og tittel....
|
Helt sikkert, så får se om vi får det med oss i dag. Men jeg er slettes ikke sikker på at det fenger i dag. I går ville han nok sett på bare for å få være opp
![]() |
#38 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The blacksheepsKnøtta fikk også sitte oppe og se i går. Og så ville hun absolutt se i dag også, så da så vi reprisen på svensk tv. Det er noen utrolig dyktige unger, og jeg har hatt sangen på hjernen i flere dager. Men blacksheeps?
![]() |
#39 |
Slumrende Ullteppe
|
Barna i The Blacksheeps hadde visstnok vært hos Grosvold en fredag, og hun hadde stilt dem et spørsmål om noen engelsklærere hadde fortalt dem at "sheep" er et flertallsord såvel som et entallsord.
![]() |
#40 |
X First Lady
![]() Sv: The blacksheepsKjempebra gruppe og ikke minst vokalisten. Skulle tro de hadde holdt på i mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|