Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The blacksheeps

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-08, 22:38   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The blacksheeps

Den jentungen som synger i The Blacksheeps har en helt utrolig rå stemme!

Gammel 29-11-08, 22:40   #22
tutta
Passiv

Standard

Utrolig kul låt. Sønnen på 3 år har gått og sunget på låten i flere uker og fikk lov til å være oppe å se på MGP. Vi sto og danset og sang hele familien. Moro .

Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:43   #23
Left
Passiv

Standard

1000 ganger bedre enn noe som har vært prestert i voksen MGP ja.
God idé.

Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:44   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snuppa er musikkelsker av rang, og tagg seg til å få sitte oppe i dag. Hun har danset vilt og hemningsløst. Vi stemte på den svenske sangen, men mest fordi fargen på buksene deres var så kul (flere argumenter enn det trenger du ikke når du er 3 år).

Det morsomme er hvor mye flinkere snuppa er til å ta de samiske ordene. Hun driver hele tiden og korrigerer meg og mannen. Vi har lest ordene og sier dem derfor helt feil. Hun sier dem på lyden og får det til så uendelig mye bedre (og dette til tross for at mannen faktisk lærte samisk i 1. klasse).

Gammel 29-11-08, 22:44   #25
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Dette var gøy!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:48   #26
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig for en tøff stemmme vokalisten har. Imponert jeg

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:48   #27
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg får nesten litt dårlig samvittighet som ikke lot storebror få være oppe og se på det. Jeg tenkte rett og slett ikke på det. Jaja, en ny sjanse til neste år

Gammel 29-11-08, 22:55   #28
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Her ble det og heiet. Storebror på fire fikk lov å sitte oppe, men klarte ikke holde seg våken til den andre runden og måtte bæres i seng. Han håpet på Danmark hvis ikke "Oro isto pina" vant fordi han synes en av gutta der var så kul. Lillebror på 20 mnd fikk derimot med seg det hele og var helt i hundre og spant og danset rundt på gulvet til siste slutt.

Heia Blacksheeps!

Gammel 29-11-08, 23:00   #29
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Til og med husets 3-åring var oppe for å se på Riskakebena!

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 23:46   #30
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storesøster var ikke spesielt interessert, men det sto nå på her. Synes Blacksheeps var i en egen klasse. Men de danske hiphop gutta var sjarmerende også.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 23:53   #31
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Gutta og Huldrebarna hadde GP-party i kjellerstua her, og etter hvert kom Huldregutten opp for å hente flagga våre så de kunne heie skikkelig. (Huldrejenta var vel mest opptatt av bryllupsplanlegging.) Jeg var kjempeimponert over stemmen og den utrolige tøffe utstrålingen ++ i den norske sangen. De vant velfortjent.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:03   #32
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Lillemor ble syk med oppkast i ettermiddag, så mannen har tatt opp MGPjunior til henne. Storesøster ville helst at vi skulle se Mamma Mia, så vi skal se MGP i morgen, alle mann. Blacksheeps er fantastisk dyktige, og ungene, spesielt lillemor på 4 1/2, bare digger dem.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:39   #33
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Minstemann på fem er kjempefan og har gått og sunget på sangen siden den norske finalen. I dag sa han da vi satt og så på:
"Mamma, jeg får nesten lyst til å gråte når jeg hører denne sangen."
Jeg: "?"
Han: "For den er så fin!"

Muskat er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 00:42   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke hørt låta så jeg aner ikke hva dere snakker om. Ingen av gutta mine er opptatt av dette, så da slipper jeg å være det og. Men det jo sef hyggelig at Norge vinner!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 01:45   #35
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og en venninne har sittet her med margebein og rødvin og sett på det, selv om jeg har "barnefri helg".

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg får nesten litt dårlig samvittighet som ikke lot storebror få være oppe og se på det. Jeg tenkte rett og slett ikke på det. Jaja, en ny sjanse til neste år

Går den i reprise i morgen, kanskje?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 05:41   #36
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damn, så kule de unga er! Jeg elsker sangen, fremtoningen og rockingen. Ikke minst teksten. Hadde det vært mine unger hadde jeg dævva av stolthet.

Gammel 30-11-08, 08:14   #37
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg og en venninne har sittet her med margebein og rødvin og sett på det, selv om jeg har "barnefri helg".

Går den i reprise i morgen, kanskje?

Helt sikkert, så får se om vi får det med oss i dag. Men jeg er slettes ikke sikker på at det fenger i dag. I går ville han nok sett på bare for å få være opp

Gammel 30-11-08, 12:48   #38
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Knøtta fikk også sitte oppe og se i går. Og så ville hun absolutt se i dag også, så da så vi reprisen på svensk tv. Det er noen utrolig dyktige unger, og jeg har hatt sangen på hjernen i flere dager. Men blacksheeps?

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 12:57   #39
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Men blacksheeps?

Barna i The Blacksheeps hadde visstnok vært hos Grosvold en fredag, og hun hadde stilt dem et spørsmål om noen engelsklærere hadde fortalt dem at "sheep" er et flertallsord såvel som et entallsord.

Joda, de var fullt klar over det, men hadde valgt å beholde navnet slik for moro skyld.

Gammel 30-11-08, 13:24   #40
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Kjempebra gruppe og ikke minst vokalisten. Skulle tro de hadde holdt på i mange år.
Lillesøster og jeg måtte selvsagt se på og nå er jeg helt hekta på sangen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.