Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

50 % på Barnetrend!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-08, 21:52   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

50 % på Barnetrend!

http://www.barnetrend.no/

Supersalg!
Fra i dag og til og med torsdag har vi 50% på alle varer!!

Selv er jeg litt sånn

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:54   #2
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: 50% på Barnetrend!

Guniss da - må du komme med det nå!

:gårstraksinnpåbarnetrendforåkikkeikkekjøpe:

Gammel 02-12-08, 21:58   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50% på Barnetrend!

Men OM noen vurderer julegaver kan jeg godt anbefale "Sing sang" serien.

http://www.barnetrend.no/index.php?m...index&cPath=57

Gammel 02-12-08, 22:04   #4
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 50 % på Barnetrend!

Jeg får ikke lønning før neste uke.

Gammel 02-12-08, 22:09   #5
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Var jo en del fint der - men hoppet ganske raskt ut igjen .

Gammel 02-12-08, 22:14   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Mye fint, men ingen lønn før i neste uke her heller

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:16   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opplev underholdende og trinnvis læring om tall med disse ta- og følekortene. Laget for Sansene. - TALL, inneholder 16 fargerike ta- og følekort.. Bilder av dyr og strukturen i kortene gjør læringen til en lek og omvendt. Kjenn- og føl-elementene på disse tosidige kortene, forsterker ideen om at figurene (bildene) og symbolet (tallet) hører sammen. Figurene og bildene oppmuntrer barn til å se sammenhengen mellom bilder av dyr, antall prikker og tallet på kortet. Neste steg i forståelsen, er tanken om at et tall også kan fremstilles som et skrevet ord.

Litt lyst på denne.

Må man ha lønn for å betale da? Neh.. MC.

Gammel 02-12-08, 22:23   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Åh, lekre barnesko..

Gammel 02-12-08, 22:41   #9
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Takk for tipset. Endelig fikk jeg kjøpt dosete til storebror pluss litt til;

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 23:17   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Knaggrekke:

Wallies:

Sing Sang-kort:

Noe av dette blir nok gaver, men noe er til gutta.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 23:19   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Der ble jeg kvitt kr. 750,-

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 23:26   #12
Guffen
Hvor er hengekøyen!?

Guffen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

Rabatt kun i nettbutikken, eller gis det rabatt hvis man handler i butikken på Lillestrøm også?

Gammel 02-12-08, 23:35   #13
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje jeg burde sjekket kontoen FØR jeg handlet? Og jeg som har mange julepresanger igjen på listen. F... jeg må slutte å bruke så mye penger. Nesten godt jeg har begynt å jobbe igjen. Å være i permisjon har gått hard ut over kontoen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 23:37   #14
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Har fått lønn, har fått handlet, takk for link!

Gammel 02-12-08, 23:47   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært inne og sett, og de hadde nesten ingenting i størrelsen til ungene mine; gutt 86 og jente 104. Mastercarden min er sikkert fornøyd.

Gammel 02-12-08, 23:57   #16
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guffen, her.

Rabatt kun i nettbutikken, eller gis det rabatt hvis man handler i butikken på Lillestrøm også?

Du kan jo bestille på nettet med henting på lillestrøm?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 23:59   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har vært inne og sett, og de hadde nesten ingenting i størrelsen til ungene mine; gutt 86 og jente 104. Mastercarden min er sikkert fornøyd.

De hadde jo en hel masse i 110. *kjøper alltid større klær*

Gammel 03-12-08, 00:02   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg spart meg for masse maling nå som jeg egentlig bør konsentrere meg om flyttingen.

bestilte disse:

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 00:09   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De hadde jo en hel masse i 110. *kjøper alltid større klær*

Snuppa er liten. 104 er altfor stort.

Gammel 03-12-08, 00:11   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk fremover. Jeg har akkurat fått sommerens klær i posten. Salg er en fin greie.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.