Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

50 % på Barnetrend!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-08, 00:30   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50 % på Barnetrend!

Jeg ble kvitt 650.

Flere av varene, deriblandt lekematen vist over her, forsvant fra kurven min pga de ble tomme mens jeg handlet.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 04:49   #22
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Går inn og sjekker igjen jeg...mannen forstyrret igår kveld

Gammel 03-12-08, 04:55   #23
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Går inn og sjekker igjen jeg...mannen forstyrret igår kveld

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 05:33   #24
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men ikke lett å kjøpe ting som skal brukes om en stund da....
Får vente med klær til etter nyttår. Kommer garantert masse andre salg også. Fikk lyst å kjøpe Sobea "kanelkjole" med bukse til storesøster, men er bare str.110 igjen. Tar ikke sjansen på at hun vil gå med det om et års tid

Gammel 03-12-08, 08:56   #25
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Opplev underholdende og trinnvis læring om tall med disse ta- og følekortene. Laget for Sansene. - TALL, inneholder 16 fargerike ta- og følekort.. Bilder av dyr og strukturen i kortene gjør læringen til en lek og omvendt. Kjenn- og føl-elementene på disse tosidige kortene, forsterker ideen om at figurene (bildene) og symbolet (tallet) hører sammen. Figurene og bildene oppmuntrer barn til å se sammenhengen mellom bilder av dyr, antall prikker og tallet på kortet. Neste steg i forståelsen, er tanken om at et tall også kan fremstilles som et skrevet ord.

Litt lyst på denne.

Må man ha lønn for å betale da? Neh.. MC.

Jørgen bruker disse veldig mye!
Supre til språkøving.

Gammel 03-12-08, 09:56   #26
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for tipset, der fikk jeg kjøpt knagger og veggpynt til Rabalders nye soverom!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Tenk fremover. Jeg har akkurat fått sommerens klær i posten. Salg er en fin greie.

Salg er en veldig fin greie, neste sommers klær ligger i skapet forlengst. Og vinterdresser for to år framover har jeg visst også.

Gammel 03-12-08, 10:04   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra dere shopper.

Hannah bruker både 110 og 116 allerede hun. Kommer litt an på.

Det ble sånn Sing sang kort på meg, Form og farge. Samt et par sko til Peder.
343 kr - slett ikke verst!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 11:42   #28
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sing Sang-kortene jeg skulle gi bort i julegave forsvant ut av kurven min underveis i handelen, men da hadde jeg jo allerede begynt å handle, så jeg fikk med sånne tavle-wallies til kjøkken og barnerom.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 12:59   #29
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Var veldig utplukket i str da jeg var innom igår. Like greit egentlig....

iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.