Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skjer hvis jeg ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-08, 13:57   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Hva skjer hvis jeg ...

...ikke sender ut julekort i år?
..."driter" i julevasken? (det vil si at jeg ikke vasker mer enn vanlig, som er det samme som lite)

Gammel 03-12-08, 13:57   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjer hvis jeg...

Det gikk fint med meg i fjor, i hvert fall.

Gammel 03-12-08, 13:57   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det blir jul, en koselig og rolig jul siden du ikke har slitt deg ut på forhånd.

Gammel 03-12-08, 13:58   #4
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Da får du en rolig, avslappende og koselig jul
(men ingen gaver selvfølgelig, nissen ser jo at alt)

Gammel 03-12-08, 13:59   #5
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Når det gjelder julevask, går det kjempebra. Det har i alle fall gått bra med meg i årevis.

Ang. julekort vil det også gå bra. Noen få vil lure, enda færre vil spørre. Men det gjør ingenting.

God jul!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 13:59   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Da kommer nok ikke nissen med pakke til deg.
Eller det Stikka sa.

Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 13:59   #7
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg tror ikke det skjer så mye.

Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:01   #8
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Da kommer nok ikke nissen med pakke til deg.

Gammel 03-12-08, 14:01   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du får en mer avslappende førjulstid.

(og unnlatt vasking kan lett kamufleres med et par skåler grønnsåpe i krokene).

Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:02   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn gjør jeg det hvert år.

Gammel 03-12-08, 14:03   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Da får du en jul som det jeg pleier å ha.
Jeg glimter til å sender julekort ca hvert 2. år.

Jeg får forresten gaver av nissen jeg, så det går så bra atte.

Gammel 03-12-08, 14:05   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, det glemte jeg å si. Jeg regner ikke med å få gaver av nissen i år.

Gammel 03-12-08, 14:07   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sånn gjør jeg det hvert år.

Jeg også. Vasker som normalt og driter i julekort. Har vel sendt julekort ETT år, det var eldstes første jul og jeg måtte jo prøve.

Gammel 03-12-08, 14:09   #14
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skjer hvis jeg ...

Sånn har jeg det også. Julekort blir det ikke, vasking blir det minimalt av.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:10   #15
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da dreper du jula. Og nissen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:11   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Du får en fantastisk deilig førjulstid.

Gammel 03-12-08, 14:11   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får sendt julekort (tror jeg ...... de er i hvert fall bestilt).

Men jeg tror at leiligheten må klare seg med den vanlige og sparsommelige vaskingen min. Det er pappa med kone som skal være her i år, og de takler det veldig fint.

Gammel 03-12-08, 14:12   #18
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg også. Vasker som normalt og driter i julekort. Har vel sendt julekort ETT år, det var eldstes første jul og jeg måtte jo prøve.

Hallo, du har støv på hjernen. Ikke kom her og si engang at du i det hele tatt trenger å vaske rundt!

Gammel 03-12-08, 14:14   #19
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

...ikke sender ut julekort i år?

• Du får antagelig massevis med julekort uansett, for alle regner sikkert med at du sender ut.
  • Du sparer masse tid på å lage og bestille de.
  • Ikke minst, du sparer penger.
  • Mulig du får litt færre kort neste år, hvis du omgås noen som blir snurt fordi de ikke får kort og stryker deg av lista si, type min svigermor.
..."driter" i julevasken? (det vil si at jeg ikke vasker mer enn vanlig, som er det samme som lite)
  • Du får det ikke skinnende rent til jul.
  • Du blir heller ikke sliten.
  • Du får masse tid til overs som du heller kan bruke på andre ting.
  • Du får garantert en fin jul selv om du gir beng.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:15   #20
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Evig pinsel.

Eller, forresten, du er lærer du? Da blir det evige Klubbmøter. Mye det samme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.