|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Det kommer jo helt an på hvor julete du vil ha det. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Jeg synes også den var fin.
|
|
|
#23 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Litt for hverdagslig syntes jeg.
|
|
|
#24 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Mitt eneste kriterium for en "julekjole", er at den ikke er altfor sommerlig. Skjønt, jeg har kledd på Kløver rød- og rosa-blomstrete sommerkjole en jul også.
|
|
|
#25 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Kjempesøt kjole men jeg hadde nok også gått for en litt finere, gjerne med sløyfe i livet eller noe slik... :drømmeromenlitajenta:
|
|
|
|
#26 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Jeg kunne absolutt ha puttet på den kjolen på jenta mi til jul. Jeg er ikke så veldig glad i julekjoler, tyll og paljetter, liker mer slike kjoler som du viser på bilde. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Nå har jeg to gutter og tenker overhode ikke på å kjøpe kjoler, men jeg synes denne kjole absolutt kan brukes til jul. Og andre finere anledninger også. Er det bare forskjellige gråfarger på den? (ser det ikke så godt på bildet) I så fall kan du jo ha røde/burgunderrøde/lilla sko og annet tilbehør. Da vil jeg si at den blir mer julete. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Nå har jeg sett kjolen live, og den er fin, mye finere enn på bildet (prikkene er i et bitelitt annerledes materiale enn resten, og det gir en veldig fin effekt), men jeg syns ikke den er en "pyntekjole".
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Må kjoler være julete?
|
|
|
|
#31 |
|
intro
|
Sv: Var denne kjolen for lite julete?
Ikke alle kjoler, men julekjoler må det - i min verden.
|
|
|
|
#32 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Ja, kjoler må være julete. I fjor hadde Emma en hvit kjole. Jeg var aldri helt komfortabel, men det er jo nesten umulig å finne kjoler i den størrelsen uten at de ser ut som små horer. I år blir det en rød fra Monsoon, slik det skal være. Rødt.
|
|
|
#33 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var denne kjolen for lite julete?Vi ahr aldri hatt julete kjoler. (Dvs, i år har storesøster fått en julete en). |
|
|
|
![]() |
|
|