|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hodet tipper fremover når hun sover i bilstolenVisste ikke helt hvor denne hører hjemme, prøver her. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hodet tipper fremover når hun sover i bilstolenPrøv med nakkepute.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hodet tipper fremover når hun sover i bilstolenOg gjerne sidelengs. Om man setter den bak nakken på barnet, er min erfaring at hodet uansett tipper. Nå har jeg ikke brukt det til bilsete, men i zapp.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hodet tipper fremover når hun sover i bilstolenVi legger en nakkepute under haken hans. Altså, forfra, litt til den ene siden.
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Hodet tipper fremover når hun sover i bilstolenDet har jeg ikke tenkt på at vi kunne kjøpe. Har de det i barneutstyrsbutikker kanskje? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hodet tipper fremover når hun sover i bilstolenDe kan jo prøve å montere setet så det ikke blir så rett i ryggen da. Monteres det med klaffen ute, over kanten, eller med klaffen inne, oppe i baksetet?
|
|
|
#10 |
|
Sv: Hodet tipper fremover når hun sover i bilstolenKlaffen er over kanten. Men de har et baksete som heller, så derfor blir det ganske rett. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hodet tipper fremover når hun sover i bilstolenSelv om baksetet heller så trenger jo ikke bilsetet følge baksetet. Det er bare å vippe setet opp i den vinkelen man vil ha (brattest mulig er sikrest) og stramme til alle seler.
|
![]() |
|
|