Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 02:02   #81
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Herlighet. Mannen sitter borti her og detter snart ned av stolen. Eg må stadig vekk hysje på han. Grunnen er at mannen ser på Achmed the dead terrorist, juleshow. Det er vist hysterisk morsomt.

( kan ha noko med at klokka er 2 om natta )

Hvor??

Elsker Jeff.

Urt: Så fin blogg du har, og søte barn. Virker som om dere finner på mye morsomt gitt. Takk for at vi fikk se.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 02:02   #82
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Men det er så kjeeedelig å legge seg jo.
FP er mye mer underholdene, ja, også CSI da.

Men gå å legg deg med lydbok, det høres lurt ut. Hva hører du på?

Kjedelig å legge seg ja, det er nok en av grunnene til at jeg fortsatt sitter her, men jeg må liksom opp igjen med barn om noen timer da.
Akkurat nå hører jeg på Mannen som elsket Yngve, men er straks ferdig og da er det Kompani Orheim neste, også CIH.

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

ÅHHH! Fet idè! (eller? )

Tenk om FP kom i lydbok-variant!!!

(drømmer om tørr stemme, "og så skriver Balanse":
(fortsetter med nebbete tone Ikke si det til DM! Hun var slem mot meg! :dramaqueen-snufs:

Åh!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 02:02   #83
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Blir sittende her alene jeg da.

God natt dere. Sov godt dere som kan.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 02:03   #84
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pingler!
Legge seg, liksom.

Gammel 05-12-08, 02:03   #85
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Pøh, DM, det var et selektiv utvalg av sitater. Men jeg tullet bare, da.

Nå har jo Urt i tillegg nettopp bevist at treåringer (?) kan lage middag selv, så jeg innser at jeg faktisk delegerer altfor lite. Så søte og ivrige de var, Urt!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 02:04   #86
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

ÅHHH! Fet idè! (eller? )

Tenk om FP kom i lydbok-variant!!!

(drømmer om tørr stemme, "og så skriver Balanse":
(fortsetter med nebbete tone Ikke si det til DM! Hun var slem mot meg! :dramaqueen-snufs:

Ride si sapis ...
Gammel 05-12-08, 02:05   #87
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Mellomste er nettopp fylt 3 ja. Ikkje noko problem med middagslaginga nei. Dei maser allerede om når dei skal lage middag igjen.

Mannen har vist vert innom Pirate Bay for å finne Jeff. Showet varer i halvanna time.

Gammel 05-12-08, 02:08   #88
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Mannen har vist vert innom Pirate Bay for å finne Jeff. Showet varer i halvanna time.

Ikke et prosjekt for meg nå med andre ord.
Takk for tips hvertfall.

Ride si sapis ...
Gammel 05-12-08, 02:09   #89
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sett det på nedlasting i natt då vel. Då har du noko å kose deg med neste gong du er våken seint på kveld.

Gammel 05-12-08, 02:10   #90
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Sett det på nedlasting i natt då vel. Då har du noko å kose deg med neste gong du er våken seint på kveld.

Nei, det er ikke lurt for meg nå. Fra og med i morgen tidlig må jeg sitte pal foran bøkene, og skrive hjemmeeksamen.

Gleder meg til ferie, da blir det Jeff.

Ride si sapis ...
Gammel 05-12-08, 02:10   #91
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pokkers data... Nå forsvant siste innlegget mitt. :ignorerer at skjebnen forsøker å styre min nettbruk om natta:

Man må kunne velge hvilke stemmer man ønsker de forskjellige trådene/temaene presentert i. Og man må kunne kryse av for hvilke tråder mn ønsker å høre på i lydbokvariant.
En av stemmene eg allerede "hører" er en rolig mann, med tørr og mørt stemme, nesten litt monoton og tåkete, med et bra snev av nynorsk i uttalen: Og her kjem siste innslag av FP sitt høyrespel...

Gammel 05-12-08, 02:13   #92
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Pokkers data... Nå forsvant siste innlegget mitt. :ignorerer at skjebnen forsøker å styre min nettbruk om natta:

Man må kunne velge hvilke stemmer man ønsker de forskjellige trådene/temaene presentert i. Og man må kunne kryse av for hvilke tråder mn ønsker å høre på i lydbokvariant.
En av stemmene eg allerede "hører" er en rolig mann, med tørr og mørt stemme, nesten litt monoton og tåkete, med et bra snev av nynorsk i uttalen: Og her kjem siste innslag av FP sitt høyrespel...

Ride si sapis ...
Gammel 05-12-08, 02:15   #93
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Lykke til på hjemmeeksamen, Tammen1

FK, den sutresnurte stemmen min bør være sørlandsblid, altså. Er det HP du ser for deg med mørt (?) stemme?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 02:22   #94
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Lykke til på hjemmeeksamen, Tammen1

FK, den sutresnurte stemmen min bør være sørlandsblid, altså. Er det HP du ser for deg med mørt (?) stemme?

:fnys: Jeg forsøkte å endre, så jo med en gang haugevis med skriveleifer, i iveren går det jo litt for på tastaturet på denne tida, men datan er ikke like kul nå så jeg gidder ikke prøve en gang til..
:livredd for å ikke få opp FP-siden igjen:

Jeg syns selvfølgelig at vi må et bredt utvalg med stemmer å velge blant. Kanskje Robert Stoltenberg kliner til med noen varianter?? :drømmer: Narvestad bl. a?

Gammel 05-12-08, 02:31   #95
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Gammel 05-12-08, 02:33   #96
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

(..)
Jeg syns selvfølgelig at vi må et bredt utvalg med stemmer å velge blant. Kanskje Robert Stoltenberg kliner til med noen varianter?? :drømmer: Narvestad bl. a?

FP med Narvestad.

Gammel 05-12-08, 08:58   #97
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: 21 stk på akkurat nå ...

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Dere aner ikke hvor mye spennende det er som bare tvinger seg frem og må snakkes om når en ligger slik våken. Ganske fascinerende i grunn. Jeg husker jeg som tenåring lå og ikke fikk sove fordi mine foreldre lå og pratet når klokken var over ett om natten, og bare måtte gå inn og spørre dem om hva i all verden de hadde å snakke om sånn midt på natten etter å ha vært gift i så mange år, og sittet sammen i stuen hele kvelden liksom ... Nå skjønner jeg det så mye bedre.

Åh, jeg har en god anelse! Og det tror jeg mannen har også! Han pleier bare å si: "Hvorfor snakket vi ikke om dette tidligere i kveld, da det ikke var noe spennende å se på på TV?".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.