Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min første e-bay-handel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-08, 10:02   #1
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Stort smil

Min første e-bay-handel

Har vært inne på e-bay mange ganger, men har aldri kommet så langt at jeg har fått handlet noe derfra. (Har sett så komplisert ut ). Men jeg hadde så lyst til å kjøpe sånne bilder til å ha på kake, og etter mye søk her i Norge har jeg ikke funnet noe som var aktuelt, men på e-bay derimot.

Nå har jeg bestilt denne

og denne:

Enhver kake MÅ jo bli bra, da. Håper snart 6-åringen blir fornøyd.

Gammel 04-12-08, 10:09   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min første e-bay handel

Flotte. Hvor mye betalte du for dem da?

Gammel 04-12-08, 10:20   #3
Sue

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min første e-bay handel

Jeg betalte $15,98 USD for begge bildene + frakt $ 8,65 USD. Synes absolutt ikke det var så galt. Blir spennende å se når de kommer - om de er like fine som på bildene. De skal sette på "Happy Birthday" og "Helene" også. Tror det er en jente som blir kjempefornøyd her.

Så da blir det en kake i barnebursdagen og en i familiebursdagen.

Gammel 04-12-08, 15:10   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min første e-bay-handel

Jeg er heller ikke e-bay jomfru lengre.
FIkk de første varene denne uken.
Det var Teckdeck fingerskateboard som jeg kjøpte for sønnen min.

Gammel 04-12-08, 22:19   #5
Nikkimor
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Nikkimor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så fine bilder. Blir nok noen flotte kaker.

Gratulerer også som Ebay shopper, det kan bli vanedannende

Nikkimor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 23:10   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg shopper en del på ebay. Det er vanedannende, ja. Kan varmt anbefale lavendelposer til å ha i klesskapet (lavender sachets).

Gammel 06-12-08, 23:40   #7
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Så spennende! Synes du er tøff som turte å bestille Jeg er fortsatt e-bay jomfru

Gammel 07-12-08, 14:48   #8
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Hva er det?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 14:48   #9
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ylvania, her.

Så spennende! Synes du er tøff som turte å bestille Jeg er fortsatt e-bay jomfru

Det er kjempegreit. Man bruker paypal som sikrer at penger ikke blir borte. Har bestilt 5 ting nå før jul: June-pysjamas, Annie og June dukker, handy Mannys verktøyskrin + en lekebil fra Lynet McQueen som ser ut som en gris.

Gammel 07-12-08, 15:21   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ebay er både praktisk og rimelig. Jeg har handlet der i mange år. Nå til jul har jeg kjøpt et par Playstation-spill og en CD. Ellers går det mye i garn for tiden.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 16:35   #11
Albertine
Passiv

Standard

Hvordan ordner man Paypalgreier og hvordan handler man egentlig på e-Bay? :ekstremnovise:

Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 17:46   #12
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvordan ordner man Paypalgreier og hvordan handler man egentlig på e-Bay? :ekstremnovise:

Man følger bare instruksjonene når man registrerer seg på e-bay.

Gammel 07-12-08, 18:47   #13
Sue

Sue sin avatar

Standard

Ja, det var faktisk overraskende greit - jeg hater egentlig sånne registreringsgreier. Her har du forøvrig PayPal på norsk.

Så kan man bare handle i vei på ebay - jeg har ikke vært borti de budgreiene, men sånn vanlig salg trykker man mare "buy" så handler man.

Gammel 07-12-08, 18:56   #14
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg er heller ikke e-bay jomfru lengre.
FIkk de første varene denne uken.

Glem forrige kommentar. 2 bud inne på sånne figurer nå. Midt i blinken for min rullebrettønskede lille gutt, som får blir helt henført når han ser de kule guttene suse forbi.

Gammel 07-12-08, 19:13   #15
Albertine
Passiv

Standard

Jeg hater de fingerboardene av hele mitt hjerte. :femteklasselærer:

Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 22:34   #16
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hater de fingerboardene av hele mitt hjerte. :femteklasselærer:

Jeg misliker de også, mellomste driver med de i tide og utide.
Samtidig er det noe han faktisk liker veldig godt og lager rampe osv osv til her hjemme.
Men jeg har gitt beskjed om at de ikke skal være med på skolen da.

Gammel 07-12-08, 22:43   #17
Albertine
Passiv

Standard

De er kjempekule altså, men et mareritt å ha i klasserommet. Jeg har sagt at jeg konfiskerer alle brettene jeg ser, og beholder dem for evig og alltid hvis jeg får tak i dem. Det har hjulpet litt da...

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 00:33   #18
Dronningen
Pauset

Standard

Vant denne i kveld:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.