|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
iPhone-hjelp - videresending av SMSGår det an? Det virker i hvert fall ikke sånn. Det er i så fall veldig irriterende!
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: iPhone-help - videresending av SMSJepp, det er veldig irriterende. SMS-funksjonen er egentlig ganske rævva.
|
|
|
|
#4 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: iPhone-help - videresending av SMSMin påtenkte svigerfar skulle kjøpe seg ny telefon her om dagen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: iPhone-help - videresending av SMS
Det høres ut som meg da jeg ba Telehuset om å få en lånetelefon mens de reparerte min telefon. "Nei, det kan du dessverre ikke få. Alle telefonene er utlånt. Vi har bare denne gamle modellen her inne, og den kan man ikke gjøre annet enn å ringe med." |
|
|
|
|
|
#7 |
|
På lukket avdeling
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Salt in the rainbow
|
Når du kopler til iPhonen til iTunes, hva står det på førstesida? Altså hvilken versjon?
|
|
|
#9 |
|
Originala
|
Til det første? Vet ikke (ennå). Kjøpt med abonnement. Hm ... må vel sjekke litt, kanskje? Versjon og sånn, mener jeg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Salt in the rainbow
|
Ok, hvis du har kjøpt den med abonnement er den ikke jaikbreak'et, så da ser det dårlig ut. Apple tillater ikke "konkurrerende" applikasjoner, så det finnes ingen alternativ SMS klient i App Store.
|
|
|
#11 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: iPhone-help - videresending av SMS
Men, altså, kan man ikke jailbreake den selv? Slik man kan med iPod Touch?
|
|
|
#12 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: iPhone-hjelp - videresending av SMSJoda, man kan jo jailbreak'e den, men det er ikke alle som vil det. Den blir noe tregere da. Men det gir også tilgang til så uendelig mange flere apps..
|
![]() |
|
|