|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?Den har stått i kjøleskapet siden fredag kveld. Kan jeg steke pannekaker til dessert i dag, eller bare kaste den ut?
![]() |
#2 |
er her
|
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?To dager høres greit ut,
![]() |
#3 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?Jeg tror også to dager burde gå greit, de skal jo tross alt stekes. Men ville ikke latt den stå noe lenger, nei.
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?Går veldig greitt det. Det er melken som er aberet, og hvis den var fersk så holder den seg jo greitt i kjøleskap den!
![]() |
![]() |
#7 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?2 dager burde gå helt fint. Kos dere med pannekakene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
***al-logisk
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?Nå røra selv begynner å krype opp i steikepanna er den for gammel
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?Når jeg putter min røre inn i kjøleskapet natta over så blir den så innmari rar. Den deler seg liksom - er det bare å røre den sammen igjen og bruke den?
![]() |
#11 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?
Nå må jeg bare le - jeg som alltid! har kasta den... ja, ja... da tenker jeg ungene blir glad, kanskje det blir ei nystekt pannekake til frokost innimellom.
![]() |
#12 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?Polyanna: Lever dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?Jeg syns den SÅ så rar ut, og så var det ikke rare skvetten. Jeg orket ikke lukte på den.
![]() |
#14 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor lenge er en pannekakerøre holdbar?Den ser jo rar ut når man tar den ut fra kjøleskapet. Fettet skiller seg ihvertfall ut. Rører man litt i den så blir den som vanlig igjen.
![]() |
|
|