Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

AK 2003 sin tradisjonelle julefest

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 22:42   #61
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefest

Jeg må også bare underskrive på at det var nok en kjempetrivelig julefest. Er stappmett ennå, både av pinnekjøttet og julekakene. Det er en kjempefin tradisjon som vi ikke må slutte med.

Gleder meg allerede til sommerfesten vi skal ha til sommeren!

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 23:31   #62
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Jups, i juni - eller tidlig i august inviterer jeg til AK2003 sommerfest i min hage

Takk alle for en flott kveld
Vi var alle også stapp mette selv om Milla klarte å spørre meg på vei ut om det ble kveldsmat da vi kom hjem (not!!). Hun må vel alene ha spist halvparten av Adriennes "hvite" kaker??? Jammen fikk hun snurret rundt en del ganger også, noen andre som fikk med "Gutter... se på meg!"

Gammel 04-12-06, 00:32   #63
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestemt meg for hva jeg vil ha i julegaven av mannen iår. Jeg vil adoptere et barn født i august 2003.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 00:49   #64
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Jups, i juni - eller tidlig i august inviterer jeg til AK2003 sommerfest i min hage

Takk alle for en flott kveld
Vi var alle også stapp mette selv om Milla klarte å spørre meg på vei ut om det ble kveldsmat da vi kom hjem (not!!). Hun må vel alene ha spist halvparten av Adriennes "hvite" kaker??? Jammen fikk hun snurret rundt en del ganger også, noen andre som fikk med "Gutter... se på meg!"

Hihi, Vegard spiste vel mesteparten av pepperkakeboksen trur jeg! Han avsluttet med en stabel på nesten ti kaker, han spiste ikke en og en nei, han bet over hele!!!
Og snurrende Camilla som ville ha alle guttene til å se fikk jeg med meg! Hørte du ikke hva ho sa da de fleste gikk? "Nå drar alle kjærestene mine hjem!"
Men, hun hadde jo fortsatt Vegard og Markus da

Det ble ikke noe kveldsmat på Vegard heller, 100 pepperkaker må da være nok næring over natta, trur dere ikke?

Miss Norway: Det hørtes ut som et kjempelurt julegaveønske!!!!

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 06:33   #65
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solregn, her.

Det var forresten noen som glemte igjen en lekebil trur jeg? En litt sånn "babyaktig" gul bil? Noen som kjenner den igjen? Vi har den ihvertfall her.

Og Adrienne: Ikke ha dårlig samvittighet da! Dere har jo litt lengre vei hjem enn oss, og jeg, Mica og Aba ryddet opp det som var igjen. Dvs. det er litt igjen, men det tar jeg i morgen formiddag mens Andreas sover formiddagsluren sin tenker jeg!

Bilen er vår, det vil si snuppa sin. Hadde du hatt mulighet til å sende i posten til oss? Jeg betaler porto. Den er nemlig del av et sett med fire biler, som kan stables oppi hverandre, og dette er bil nr. 3, så den er faktisk savnet allerede. Mannen trodde at han bare hadde hatt med bil nr. 1 og 2, og i dag dukket bil nr. 4 opp i adventskalenderen hennes.

Jeg lover å bli med på rydding en annen gang!

Angelique: Jeg skal legge ut oppskriftene på oppskriftforumet. Følg med.

Gammel 04-12-06, 06:45   #66
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har bestemt meg for hva jeg vil ha i julegaven av mannen iår. Jeg vil adoptere et barn født i august 2003.

Det hørtes ut som et veldig godt julegaveønske Miss Norway!
Vi har det alltid helt fantastisk sammen, men tiden går dessverre altfor fort.

Gammel 04-12-06, 06:58   #67
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angelique, her er oppskriftene: http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=5798

Miss Norway: Det var et lurt og kreativt gaveønske.

Gammel 04-12-06, 07:20   #68
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk Adrienne, nå skal det bakes for første gang på mange år til jul
Det var sandnøtter du hadde med?
De var utrolige gode de lyse kakene ved siden av kokosmakronene, smeltet i munnen

Gammel 04-12-06, 07:38   #69
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Jepp, det var sandnøtter. Og de lever virkelig ikke opp til navnet, i og med at de smelter skikkelig godt på tungen. Jeg hadde i en ekstra eggeplomme (i en doblet deig), for jeg hadde til overs etter at jeg hadde laget kokosmakroner. Poden elsker sandnøttene, og ville ha småspist hele tiden om jeg ikke hadde gjemt de godt.

Gammel 04-12-06, 14:38   #70
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

I dag tidlig tror jeg du kunne ha fått lånt Camilla helt gratis.. Maken til primadonnannykker har jeg aldri sett

Gammel 04-12-06, 14:45   #71
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Bilen er vår, det vil si snuppa sin. Hadde du hatt mulighet til å sende i posten til oss? Jeg betaler porto. Den er nemlig del av et sett med fire biler, som kan stables oppi hverandre, og dette er bil nr. 3, så den er faktisk savnet allerede. Mannen trodde at han bare hadde hatt med bil nr. 1 og 2, og i dag dukket bil nr. 4 opp i adventskalenderen hennes.

Jeg lover å bli med på rydding en annen gang!

Angelique: Jeg skal legge ut oppskriftene på oppskriftforumet. Følg med.

Sender du meg adressen deres, så skal jeg prøve å få den sendt i morgen den dag

Mica: Kan det være Camilla som har mistet to små "armbånd" med perler? Er ikke så mange å velge mellom, siden det nesten bare var gutter der

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 14:46   #72
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Standard

Sender du meg adressen deres, så skal jeg prøve å få den sendt i morgen den dag

Mica: Kan det være Camilla som har mistet to små "armbånd" med perler? Er ikke så mange å velge mellom, siden det nesten bare var gutter der

Forresten Adrienne: Kan det tenkes at dere har fått med noen togvogner for mye? Trur Vegard savner noen gråe IKEA-tog, men er ikke sikker på om de var med ned i går.

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 14:51   #73
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Forresten Adrienne: Kan det tenkes at dere har fått med noen togvogner for mye? Trur Vegard savner noen gråe IKEA-tog, men er ikke sikker på om de var med ned i går.

Jeg tror ikke det, klarer iallefall ikke å se noen jeg ikke kjenner igjen. Vi har ikke IKEA-tog, så det er ingen risiko for dobbelt opp. Men jeg skal be mannen sjekke, han har litt bedre oversikt over togene enn det jeg har.

Gammel 04-12-06, 16:00   #74
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Standard

Oppgjørets time:
Kan alle sammen sende meg en PM og fortelle meg hvor mye de har lagt ut i forbindelse med middagen i går?

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 16:57   #75
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Standard

Sannemor: Det var dere som hadde med kassen med Lego, var det ikke? Vegard fant en "legovogn" i togbanekassa si nettopp

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 17:02   #76
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Standard

Og Adrienne: Peter savner kanskje en svartkledd konduktør?

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 17:39   #77
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Hvordan svartkledd konduktør? En slik til Thomastoget, i tre? Jeg har forøvrig ikke peiling på hva jeg la ut, mannen glemte å be om kvittering da han handlet. Noen som vet hva fem kålrabier koster?

Gammel 04-12-06, 17:50   #78
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvordan svartkledd konduktør? En slik til Thomastoget, i tre? Jeg har forøvrig ikke peiling på hva jeg la ut, mannen glemte å be om kvittering da han handlet. Noen som vet hva fem kålrabier koster?

Konduktøren ligna veldig på Vegard sin BRIO-togfører, men var altså i svart Kan nok være til Thomas-toget ja.

OG vi har også funnet en tømmerstokk i plast, med magneter inni. Anyone?

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 18:03   #79
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Konduktøren er ikke vår, i følge mannen. Vi hadde heller ikke med oss noen tømmerstokker, så den er heller ikke vår. Vi hadde ikke med oss noen ekstra tog hjem.

Gammel 04-12-06, 20:30   #80
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Det er godt mulig at konduktøren er vår. Og legotoget er nok vårt også. Solregn, jeg skal se om Ikea togene har havnet i kassen vår. Sender deg en pm om utlegg også

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.