|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
fri
|
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestJeg må også bare underskrive på at det var nok en kjempetrivelig julefest. Er stappmett ennå, både av pinnekjøttet og julekakene. |
![]() |
![]() |
#62 |
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestJups, i juni - eller tidlig i august inviterer jeg til AK2003 sommerfest i min hage
#63 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestJeg har bestemt meg for hva jeg vil ha i julegaven av mannen iår. Jeg vil adoptere et barn født i august 2003.
![]() |
#64 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefest
Hihi, Vegard spiste vel mesteparten av pepperkakeboksen trur jeg! Han avsluttet med en stabel på nesten ti kaker, han spiste ikke en og en nei, han bet over hele!!! |
![]() |
![]() |
#65 |
Hertuginne
|
Bilen er vår, det vil si snuppa sin. Hadde du hatt mulighet til å sende i posten til oss? Jeg betaler porto. Den er nemlig del av et sett med fire biler, som kan stables oppi hverandre, og dette er bil nr. 3, så den er faktisk savnet allerede. Mannen trodde at han bare hadde hatt med bil nr. 1 og 2, og i dag dukket bil nr. 4 opp i adventskalenderen hennes.
#66 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Det hørtes ut som et veldig godt julegaveønske Miss Norway!
#67 |
Hertuginne
|
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestAngelique, her er oppskriftene: http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=5798
#68 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestTusen takk Adrienne, nå skal det bakes for første gang på mange år til jul
#69 |
Hertuginne
|
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestJepp, det var sandnøtter. Og de lever virkelig ikke opp til navnet, i og med at de smelter skikkelig godt på tungen. Jeg hadde i en ekstra eggeplomme (i en doblet deig), for jeg hadde til overs etter at jeg hadde laget kokosmakroner. Poden elsker sandnøttene, og ville ha småspist hele tiden om jeg ikke hadde gjemt de godt.
#70 |
Djevelsk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I dag tidlig tror jeg du kunne ha fått lånt Camilla helt gratis.. Maken til primadonnannykker har jeg aldri sett
#71 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Sender du meg adressen deres, så skal jeg prøve å få den sendt i morgen den dag |
![]() |
![]() |
#72 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Forresten Adrienne: Kan det tenkes at dere har fått med noen togvogner for mye? Trur Vegard savner noen gråe IKEA-tog, men er ikke sikker på om de var med ned i går. |
![]() |
![]() |
#73 |
Hertuginne
|
Jeg tror ikke det, klarer iallefall ikke å se noen jeg ikke kjenner igjen. Vi har ikke IKEA-tog, så det er ingen risiko for dobbelt opp. Men jeg skal be mannen sjekke, han har litt bedre oversikt over togene enn det jeg har.
#74 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestOppgjørets time: |
![]() |
![]() |
#75 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestSannemor: Det var dere som hadde med kassen med Lego, var det ikke? Vegard fant en "legovogn" i togbanekassa si nettopp |
![]() |
![]() |
#76 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestOg Adrienne: Peter savner kanskje en svartkledd konduktør? |
![]() |
![]() |
#77 |
Hertuginne
|
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestHvordan svartkledd konduktør? En slik til Thomastoget, i tre? Jeg har forøvrig ikke peiling på hva jeg la ut, mannen glemte å be om kvittering da han handlet. Noen som vet hva fem kålrabier koster?
#78 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() |
Konduktøren ligna veldig på Vegard sin BRIO-togfører, men var altså i svart |
![]() |
![]() |
#79 |
Hertuginne
|
![]() Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefestKonduktøren er ikke vår, i følge mannen. Vi hadde heller ikke med oss noen tømmerstokker, så den er heller ikke vår. Vi hadde ikke med oss noen ekstra tog hjem.
#80 |
Like blid!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|