|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Peppy!
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Jeg er nok litt naiv og tror på det folk skriver. Stort sett, i hvert fall. Jeg har frekventert ulike fora i mange år nå, og har jo vært borti noen merkverdige episoder. Jeg har aldri skjønt at det var løgn før noen har fortalt meg det. Oddsen for at jeg skulle avslørt løgn selv er altså ikke veldig stor, men skulle det skje tror jeg ikke jeg ville kringkastet det. Jeg hadde vel holdt meg til å sladre om det til forumvenner tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...
Her må jeg si meg veldig enig.
![]() |
#23 |
Administrator
|
Det vil jo avhenge mye av hvordan jeg vet at vedkommende lyver. Når ting kommer via, via, noen som kjenner noen som vet noe om noen som kjenner, osv ... så tillegger jeg ikke det ikke særlig betydning, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Hvis det hadde vært noe som gikk inn på meg hadde jeg sendt en pm til vedkommende og sagt hva jeg mener, spurt hva som foregikk.
![]() |
#25 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Nei, jeg tviler på om jeg hadde sakt noe. i allefall ikke om det er løgner om ting som ikke kan skade noen, men er så naiv at jeg tror på alt jeg leser, regner med at folk er ærlige.
![]() |
#26 |
Live and let live
|
Om det ikke skader noen er jo en definisjonssak. Om feks temaet er betydningsfullt og noen investerer tid og følelser på falske premisser og det viser seg etterpå at de er blitt lurt og løyet for, så er jo det til skade for dem.
![]() |
#27 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Det kommer an på hva det var. Hadde det gått utover noen andre så hadde jeg sagt fra til begge, men hvis personen hadde løyet på seg en større eller mindre årsinntekt så hadde jeg ikke sagt noe. Det er vel slik her som ellers at man ikke nødvendigvis forteller alt eller pynter litt på det overfor fremmede? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Om noen lyver på seg penger eller andre filleting bryr jeg meg ikke. Om noen over tid fremstiller seg selv på en måte som man skjønner ikke er helt reell fniser jeg litt, men tar det ikke opp med vedkommende. Men da folk lyver på seg dødssyke barn og liknende, da reagerer jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
Nettopp. Det jeg opplevde var jo ikke til skade for meg på noen måte, men det å vite at man har investert både tid og følelser på noe (og noen) som var oppdiktet er en ganske kjip følelse. Jeg satt igjen både vantro og forbanna. |
![]() |
![]() |
#30 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Det HP sa.
![]() |
#31 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...I min tid som forumbruker så har jeg sett en god del løyner ja. Enkelte soleklare pga innhold, og andre pga beviselige ting. Men jeg har vel ikke hatt det for vane å avsløre vedkommende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
*_*
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Er det bare jeg som ble nysgjerrig nå?
![]() |
![]() |
#34 |
ekstremt trøtt
|
Enig.
Men det er jo bare så synd at det ikke hjelper så mye, de skaffer seg bare nye nick og fortsetter i samme tralten.
![]() |
#35 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Tja, kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Jeg er ikke sikker på hva jeg ville ha gjort. Jeg har kjempelav toleranse for løgn, så det er en fare for at jeg hadde "tatt dem for det". |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Tror aldri jeg har fersket noen i å lyve om viktige ting på nette jeg. Men jeg har jo humret litt for meg selv over klare overdrivelser enkelte lirer av seg på nett da, men siden det stort sett har vært på store forum og man ikek kjenner vedkommende så vet man egentlig ikke om de lyver heller. Så jeg har ikke sagt noe siden det ikke har gått utover meg på noen måte.
![]() |
#40 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...Si hvem det er da, Joika.
![]() |
|
|