|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?Går det an? Sist redigert av Slettet bruker : 14-12-08 kl 17:49. Årsak: Test |
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?
Du kan nok gå inn og redigere ditt eget innlegg, f.eks., og angi at du ikke vil abonnere. (Du må velge Avansert.)
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?Ja - det virket. Tusen takk |
|
|
|
#4 |
|
<*(((<
|
Det er ikke nødvendig å gjøre det så Avansert (fnis). Det holder å åpne tråden, og velge Trådverktøy->Avslutte abonnement på denne tråden. (Samme sted kan man velge «Abonner på denne tråden» uten å poste i tråden, for de som eventuelt ikke har fått med seg det.) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?Aha - testet det også - funket det og. Takk, takk. : outer min egen uvitenhet uten blygsel: |
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?Har dere ikke denne knappen?
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 14-12-08 kl 18:22. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?DM - noen av oss - for eksempel meg, har det til felles med bikkja til Enhjørning at vi må ha siste ordet bestandig. (Skrekkelig dårlig egenskap, men vrien å kvitte seg med). Dermed funker ikke den knappen der. For da har jo noen skrevet noe der, så da må man inn og sjekke først, og kanskje svare litt til osv osv. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?Jeg var i vis alle abonnerte, men fant ikke ut av det der. |
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?Mens jeg først er i gang og lurer. Hvis jeg sletter et innlegg så skal jeg skrive inn en sletteårsak. Hvor blir det av den? Jeg trodde den kom til å stå der innlegget hadde stått, men det ser ikke sånn ut? |
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er det vel bare moddene som ser.
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan avslutter man abonnement på en tråd det ikke er nye innlegg i?Aha - man forklarer for moddene hvorfor man har innsett at man har formulert seg som en idiot. Ja, det er kjekt å vite. |
|
![]() |
|
|