|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Tør du invitere en kokk på middag ? | |||
| Selvsagt, da kan jeg vise hva jeg er god for. |
|
24 | 18,60% |
| Ja, de trenger vel mat de også. |
|
78 | 60,47% |
| Kanskje, hvis det ikke er en veldig flink kokk. |
|
3 | 2,33% |
| Nei, jeg liker maten jeg lager og trenger ikke kommentarer |
|
2 | 1,55% |
| Nei, jeg hater å lage mat. |
|
8 | 6,20% |
| Vet ikke jeg, kanskje. |
|
9 | 6,98% |
| Idiot spørsmål |
|
5 | 3,88% |
| Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Tør du invitere en kokk på middag?Det er mange som ikke tør å invitere meg på middag, eller som kommer med komentarer som:
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?Selvsagt.
|
|
|
#3 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?Ja. Svigerfar er kjøkkensjef og jeg har ingen problemer med å invitere han på middag.
|
|
|
#7 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?Kokkene er ikke så flinke å lage mat som alle skal ha det til, de har bare godt utstyr og god tid til å velge ut råvarer. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?Mat er mat og om noen ikke liker min, så trenger de ikke spise den. Enkelt og greit.
|
|
|
#9 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?
Glemte svaret, og det er ja. Som oftest er det imidlertid ikke jeg som lager maten, jeg står for praten. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?Jeg er ikke veldig glad i å lage mat, så jeg inviterer sjelden noen på middag. Jeg svarte "nei, jeg liker ikke å lage mat".
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?Jeg har invitert Fibi sin mann på pose-moussaka, så ja.
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?Ja, jeg hadde turd det, men jeg kjenner ingen kokker det er naturlig å invitere på middag. Men jeg har hatt en bartender på drinker da.
|
|
|
#13 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?Klart det! Føler ikke at jeg skjemmes over det som kommer fra kjøkkenet hvis vi har gjester. Det blir noe annet på hverdager, men jeg tipper kokker også tyr til lettvint-løsninger en gang i blant.
|
|
|
|
#14 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag ?Nei, men ikke fordi han/hun er kokk men fordi jeg ikke kan lage mat. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jeg hadde kokk på middag seinest på fredag. MÅlet mitt var ikke bare å fóre - men også å imponere
|
|
|
#17 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja hvorfor ikke. Nå kjenner jeg ingen jeg kan invitere da. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Og så er det ekstra stas når man får skryt av maten fra en kokk! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja, det gjør jeg glatt. Hadde kanskje blitt litt stressa av å skulle lage middag til Eyvind Hellstrøm eller Bocuse d'or-gutta, men jeg lager veldig god og real mat, så jeg ville ikke vært flau for å invitere dem. Jeg har hatt en kokk på middag og han ofikk spaghettigryte. Han syntes det var godt og skrøt av at jeg hadde skjønt det med sukker i maten.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Bror min er kokk, og jeg er ikke noen flink kokk. Men han får da mat hos meg,men kjenner at det lukter Toro allerede i døren.Som oftest lar jeg han overta hele greia...
|
|
![]() |
|
|